forbi lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. september 2009

H+S Skjolgborg.

pga det har gjort så ondt de sidste 3-4 dage i venstres side og begyndt af kaste op af og til + tit blod i.

Han mente det kunne være en vandcysel eller nyebetændelse så nu tjekker de min urin til i morgen skal ringe mellem 8-9.

Hvis ikke og jeg stadig har ondt tirsdag hvor jeg skal til 24 ugers tjek selvom jeg den dag går ind i uge 27 stadig har ondt skal jeg scannes...

Nogle der har prøv af have sådan en vandcysel mens man var gravid og hva gør de lige....
Jeg have en mini en for nogle år siden den trykke lægen på efter af have scanne mig gjorede bare av men to dage efter var smerten helt væk...

Håber nogle kan hjælp..

Mvh Henriette 25+2 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

pga det har gjort så ondt de sidste 3-4 dage i venstres side og begyndt af kaste op af og til + tit blod i.

Han mente det kunne være en vandcysel eller nyebetændelse så nu tjekker de min urin til i morgen skal ringe mellem 8-9.

Hvis ikke og jeg stadig har ondt tirsdag hvor jeg skal til 24 ugers tjek selvom jeg den dag går ind i uge 27 stadig har ondt skal jeg scannes...

Nogle der har prøv af have sådan en vandcysel mens man var gravid og hva gør de lige....
Jeg have en mini en for nogle år siden den trykke lægen på efter af have scanne mig gjorede bare av men to dage efter var smerten helt væk...

Håber nogle kan hjælp..

Mvh Henriette 25+2 i dag

p,s... Jeg glemt da lige af skrive det god hved lægetjekke...

Vi hørte hjertelyden det var super fint + han mærke på min mave og han er større ind en der er 25+2 henne + han sparke ham hihi.
Jeg sprugt lægen om han var for lille eller stor udfra det han mærke han ville skyde på han vejer ca 1000-1100 i af mærke .
Nu må jeg se tirsdag hva de siger.
Er da nået nervøs om det er en vandcysel eller hva det er.
Mvh Henriette 25+2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.