Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. april 2015

Anonym trådstarter

Godaften i de små stuer. 

Jeg håber at nogle kan hjælpe her. Jeg fandt d. 28/3 ud af at jeg var gravid, i onsdags d. 8/4, havde jeg en smule brunt udflåd og smerter i underlivet, det bekymrede mig meget, da jeg lige har haft en sa. Jeg blev sendt til akut scanning af min  læge, på denne tidspunkt skulle jeg gerne være i uge 7. Gynækologen siger alt ser fint ud, sund graviditet  med fin blommesæk. Dog ikke noget foster? Han sagde at det muligvis kunne være fordi at fosteret ikke var så gammelt endnu, som vi evt troede. Jeg har derfor fået en ny tid d. 23/4. Men jeg har intet haft lige siden? Jeg har dog fået svamp!!?? Tror i at der kan være en mulighed for et levende foster? Eller er der andre der har prøvet noget lignede? 

Hilsen mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Godaften i de små stuer. 

Jeg håber at nogle kan hjælpe her. Jeg fandt d. 28/3 ud af at jeg var gravid, i onsdags d. 8/4, havde jeg en smule brunt udflåd og smerter i underlivet, det bekymrede mig meget, da jeg lige har haft en sa. Jeg blev sendt til akut scanning af min  læge, på denne tidspunkt skulle jeg gerne være i uge 7. Gynækologen siger alt ser fint ud, sund graviditet  med fin blommesæk. Dog ikke noget foster? Han sagde at det muligvis kunne være fordi at fosteret ikke var så gammelt endnu, som vi evt troede. Jeg har derfor fået en ny tid d. 23/4. Men jeg har intet haft lige siden? Jeg har dog fået svamp!!?? Tror i at der kan være en mulighed for et levende foster? Eller er der andre der har prøvet noget lignede? 

Hilsen mig  

Du kan sagtens have brunt udflåd og stadig have et levende foster. Det kan evt. være rester der har sat fra en tildigere mens. Nogle pletbløder også under graviditeten og stadig fuldfører deres graviditet. Vent til scanningen. Som lægen sagde, kan det være du er tidligere henne end i troede  

for at alt er som det skal være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.