planlagt kejsersnit, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg kun lige har testet positiv og venter altså barn nr. 4 :-D

De sidste to gange er fødslen desværre endt i kejsersnit og jeg fik at vide at hvis nogensinde skulle have flere, så ville det blive planlagt kejsersnit. Vores største spurgte hvornår baby kom med nr. 3, så hvis han spørger igen, så vil jeg gerne kunne svare ca. hvornår - men hvornår ligger man normalt et planlagt kejsersnit?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Mor til F

Det kommer an på hvilket hospital du skal føde på - men oftest er det 1-21-2 uger før termin

Anmeld Citér

13. april 2015

Mor til F

Det kommer an på hvilket hospital du skal føde på - men oftest er det 1-21-2 uger før termin

Anmeld Citér

13. april 2015

Mor til F

Der skulle stå 1-2 uger før termin

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Det bliver højst sandsynligt på Riget...

Anmeld Citér

13. april 2015

SandraXOXO

Min veninde har begge gange fået pks 37+ noget  

Anmeld Citér

13. april 2015

Ellie79

Anonym skriver:

De sidste to gange er fødslen desværre endt i kejsersnit og jeg fik at vide at hvis nogensinde skulle have flere, så ville det blive planlagt kejsersnit. Vores største spurgte hvornår baby kom med nr. 3, så hvis han spørger igen, så vil jeg gerne kunne svare ca. hvornår - men hvornår ligger man normalt et planlagt kejsersnit?

Vi skal 38+6 på skejby, med den første var det 39+5

Anmeld Citér

13. april 2015

Maja_4000

Jeg fik 38+6 begge gange.. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Mother-love

Jeg fik 38+4 første gang og 39+0 anden gang ��

Anmeld Citér

13. april 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg undersøgte det ret grundigt, da jeg fik at vide at de syntes jeg skulle få 3. ks.

Så vidt jeg kan se er det forskelligt for hvert hospital hvad de foretrækker - altså uge 37, 38 eller 39. Jeg har endda hørt det planlagt til uge 40 også. Jeg tror det også meget kommer an på din forhistorie; hvorfor fik du ks de andre gange, samt hvornår.

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.