Puha, er nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2009

LauraLW

... for imorgen.

Så er det nemlig tid til nakkefold. Og jo, jeg ved godt at de fleste får gode svar, men lige nu føler jeg at jeg da sagtens kunne være en af de uheldige. Frygter bare så meget at ligge der og opdage at der ikke er liv mere, men at min krop bare ikke har opfattet det endnu. Eller at få rigtig dårlige tal, og så skulle igennem hele møllen med biopsi, ventetid, beslutninger...

Ved at jeg skal tænke positivt, men synes det er møgsvært, og det begynder desværre at gå ud over parforholdet.

Men nu skal fredag bare overståes... puha.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

BabyTosset

LauraLW skriver:

... for imorgen.

Så er det nemlig tid til nakkefold. Og jo, jeg ved godt at de fleste får gode svar, men lige nu føler jeg at jeg da sagtens kunne være en af de uheldige. Frygter bare så meget at ligge der og opdage at der ikke er liv mere, men at min krop bare ikke har opfattet det endnu. Eller at få rigtig dårlige tal, og så skulle igennem hele møllen med biopsi, ventetid, beslutninger...

Ved at jeg skal tænke positivt, men synes det er møgsvært, og det begynder desværre at gå ud over parforholdet.

Men nu skal fredag bare overståes... puha.

Laura

Jeg var også meget nervøs i går, inden jeg skulle til NF scanningen, og ligesom dig var jeg også bange for, at jeg ville få dårlige tal, eller opdage at hjertet måske slet ikke slog. Min kæreste kunne slet ikke snakke til mig, da vi sad i venteværelset, fordi jeg måtte prøve at gøre mig selv lidt rolig.. MEN, da jeg lå på briksen, og billedet af bebsen kom op på skærmen, der glemte jeg alt om det, der kan være og gå galt. Jeg var bare tryllebundet af det lille vidunder  Og mon ikke det samme sker for dig også  Alt skal nok være fint, og det finder du ud af i morgen. Så vil du bagefter være lettet og svæve på en fin, puffet, blød, lyserød sky

Knus Pia 13+4 som  for dig i morgen

Anmeld

10. september 2009

MaleneGærup

Held og lykke i morgen. Er sikker på at det kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

10. september 2009

Lise

Jeg havde bare nøjagtig samme tanker som dig. Hvis ikke den var død, så måtte den da være syg...

Men mon ikke din baby er rigtig fin  

Held og lykke med det. Det er jo for de fleste en rigtig god oplevelse. Og husk at update os imorgen..

Og op med humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.