navlepiercing ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. april 2015

JJP

Hej. 

Sagen er den jeg har en navlepiercing og vi starter pb til efteråret. Og mindes bare engang at have hørt en skrækhistorie med en som havde navlepiercing mens hun var gravid !! 

Er der noget om snakken ?  

Hvad gjorde i andre ?  Tog i den ud eller lod i den blive i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Chris87

Jossphine skriver:

Hej. 

Sagen er den jeg har en navlepiercing og vi starter pb til efteråret. Og mindes bare engang at have hørt en skrækhistorie med en som havde navlepiercing mens hun var gravid !! 

Jeg har selv sådan en . Er også i gang med PB - jeg har stadig min i - hvis det er fordi du tænker på når maven vokser osv så er der jo udviklet piercinge stave til gravide .

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en skræk historie du har hørt

Hvis det er matrialerne som piercinger er lavet af, så vil alle piercere altid mene at kirurgisk stål er det bedste man kan bruge .

Håber det hjalp lidt 

Anmeld Citér

13. april 2015

Karina1

Jeg tog min ud inden vi skulle til første scanning med vores første barn, har prøvet at sætte den i efterfølgende og der er stadig hul igennem (to år siden) nu er jeg gravid igen og vil ikke have den i så længe jeg er gravid i hvert fal,  så ved ikke om den kommer i igen efter fødslen jeg fik afvide at jeg ikke måtte have den i til scanningerne

Anmeld Citér

13. april 2015

JJP

Chris87 skriver:

Jeg har selv sådan en . Er også i gang med PB - jeg har stadig min i - hvis det er fordi du tænker på når maven vokser osv så er der jo udviklet piercinge stave til gravide .

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en skræk historie du har hørt

Hvis det er matrialerne som piercinger er lavet af, så vil alle piercere altid mene at kirurgisk stål er det bedste man kan bruge .

Håber det hjalp lidt 

har bare hørt at navlen blev helt vildt grim og "strukket stor" efterfølgende

Lader du din sidde i hele G ?

Anmeld Citér

13. april 2015

Chris87

Jossphine skriver:

har bare hørt at navlen blev helt vildt grim og "strukket stor" efterfølgende

Lader du din sidde i hele G ?

Jeg tror måske det er dem som ikke bruger de der speciel stave - der er jo noget der hedder Flex stave til navlen, de lavet i speciel plast som ikke er farligt for kroppen.

Men jeg ved ikke om jeg beholder min i den dag jeg endelig venter min den første, men altså alt efter hvor længe man har haft det vokser det jo ikke sammen med det samme . Så kunne man evt tage den i igen hvis man lyster når man har født

Anmeld Citér

13. april 2015

JJP

Chris87 skriver:

Jeg tror måske det er dem som ikke bruger de der speciel stave - der er jo noget der hedder Flex stave til navlen, de lavet i speciel plast som ikke er farligt for kroppen.

Men jeg ved ikke om jeg beholder min i den dag jeg endelig venter min den første, men altså alt efter hvor længe man har haft det vokser det jo ikke sammen med det samme . Så kunne man evt tage den i igen hvis man lyster når man har født

ja det tænker jeg også .. altså jeg har haft min i 13 år nu så det gror nok ikke sammen med det samme

men må se om jeg køber sådan en Flex piercing. Jeg synes bare ikke det er så charmerende med sådan en kæmpe lang piercing lige op til det sidste

men nu må vi se. der går lidt før der er en spire i maven

Anmeld Citér

13. april 2015

Chris87

Jossphine skriver:

ja det tænker jeg også .. altså jeg har haft min i 13 år nu så det gror nok ikke sammen med det samme

men må se om jeg køber sådan en Flex piercing. Jeg synes bare ikke det er så charmerende med sådan en kæmpe lang piercing lige op til det sidste

men nu må vi se. der går lidt før der er en spire i maven

Samme har jeg - så jeg tror ikke der fare for hullet gror sammen hvis man tager den ud i mens .

Ja de ser lidt voldsomme ud Flex stavene - men de sikker meget behagelige Hehe .

Ja kan se der lidt tid endnu til - så der masser tid til at overveje

Anmeld Citér

13. april 2015

MorTilN

Jossphine skriver:

Hej. 

Jeg har selv navlepiercring oppe som jeg beholder i under PB og når der så kommer en lille mave på og den begynder at spænde ved navlen (satser på jeg er over 12 uge der) så skifter jeg til en Flex stang med en barsels stork i som så tages ud når jeg går i fødsel og ryger i igen efter fødslen indtil kroppen og især maven er faldet tilbage på plads igen så kommer min gamle almindelige piercing i igen der

Anmeld Citér

13. april 2015

ekebiv

Jeg fik min navlepiercing for 20 år siden, har ikke haft smykke i i knap 10 år og der er stadig hul igennem 

Anmeld Citér

13. april 2015

CaWi

Har havde en da jeg blev gravid. Jeg tog den ud til NF- scanningen, og tog den ikke i resten af graviditeten.

Efter jeg havde født og maven var "på plads" igen, tog jeg den i igen. Men det var ikke særligt pænt, da det var som om at huden foran hullet var blevet slapt. Jeg kunne derfor kun have små og lette piercinge stave i. 

I dag har jeg helt taget den ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.