åh, jeg er så nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min dejlige datter blev 1 år i går og skal starte i dagpleje i morgen, men nu ligger jeg i sengen og kan ikke falde i søvn pga. 1000 spørgsmål som jeg ikke kan huske svaret på... er der mon nogen af jer herinde der kan?...

hvad er det nu barnet skal have med? Hvor lang tid skal man være der den første dag?  Skal man være der inden et bestemt tidspunkt den første dag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

S*DD

Ms.Sunshine skriver:

Min dejlige datter blev 1 år i går og skal starte i dagpleje i morgen, men nu ligger jeg i sengen og kan ikke falde i søvn pga. 1000 spørgsmål som jeg ikke kan huske svaret på... er der mon nogen af jer herinde der kan?...

hvad er det nu barnet skal have med? Hvor lang tid skal man være der den første dag?  Skal man være der inden et bestemt tidspunkt den første dag?

Jamen i morgen skal du ikke have så meget med. Jeg tænker en sut og noget tøj til at komme ud, hvis de skal det. Det er første dag så du er der sammen med hende hele tiden. Jeg vil sige omkring halvanden time. Og hellere stoppe mens legen er god, forstået på den måde at hun ikke skal blive for træt og pylret. 

Jeg Vil anbefale at hun kommer derned når hun er frisk. Dvs. Lige vågnet fra en lur. Men ring til dagplejen i morgen og spørg, når nu i ikke har aftalt en tid sammen. 

Og så i morgen kan i tale om videre forløb med indkøring. 

Anmeld Citér

12. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
S*DD skriver:

Jamen i morgen skal du ikke have så meget med. Jeg tænker en sut og noget tøj til at komme ud, hvis de skal det. Det er første dag så du er der sammen med hende hele tiden. Jeg vil sige omkring halvanden time. Og hellere stoppe mens legen er god, forstået på den måde at hun ikke skal blive for træt og pylret. 

Jeg Vil anbefale at hun kommer derned når hun er frisk. Dvs. Lige vågnet fra en lur. Men ring til dagplejen i morgen og spørg, når nu i ikke har aftalt en tid sammen. 

Og så i morgen kan i tale om videre forløb med indkøring. 

Jeg ved børnene skal være der inden 8:30 normalt, men det er to mdr. siden at vi var på forbesøg, så jeg kan ikke huske hvad vi aftalte - og det papir jeg skrev på er blevet væk...

Anmeld Citér

12. april 2015

S*DD

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved børnene skal være der inden 8:30 normalt, men det er to mdr. siden at vi var på forbesøg, så jeg kan ikke huske hvad vi aftalte - og det papir jeg skrev på er blevet væk...

Så ring ned til hende i morgen. Det er der intet forgjort i hun ved at alle mødre som skal køre sit barn ind er nervøse. 

Jeg arbejder selv som pædagog i en vuggestue og har kørt mange børn ind. Og det er helt normalt at man er lidt nervøs det er jo ens lille pus det handler om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.