Hvornår smilte jeres babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2015

Maurasmussen

Hej.

jeg har en lille dreng på 6 uger, han smiler stadig ikke bevidst.. Han er heller vildt god til øjenkontakt. 

Det skal lige siges at han er født 9 uger for tidligt. De 6 uger er korrigeret alder.

skal jeg være bekymret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Maurasmussen

Han er heller ikke vildt god til øjenkontakt

Anmeld Citér

12. april 2015

Tutter92

Min dreng var 5 uger da han kom med det største smil til mig. Fik helt tårer i øjnene fordi jeg kunne se at det var bevidst, og han gjorde det da han fik øje på mig. Han har altid været meget opmærksom og har holdt øjenkontakt fra start. Det havde min sp nemlig også lagt mærke til.

Men er sikker på det svinger meget fra baby til baby. Hvad siger din sp til det ?

Anmeld Citér

12. april 2015

Clisolka

Min ældste var 5 uger og den mindste ca 5½ uge. Jeg er sikker på det snart kommer 

Anmeld Citér

12. april 2015

Julemusen

Du skal ikke være bekymret, det er først ved 8-10 ugers alderen at de gerne skulle smile bevidst 

Men jeg har så bare haft meget bevidste børn hvor der var klar øjenkontakt i længere tid ad gangen indenfor den første uge og bevidste smil ved 4 ugers alderen. 

Anmeld Citér

12. april 2015

missehxx

Min søn smilte først bevidst da han var 8 uger og var først nogenlunde i øjenkontakten da han var omkring 3 mdr.. Han er nu 11 mdr og stadig ikke mester til øjenkontakt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.