Navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

IngenKoPåIsen

Emanuel

Isak

Tino

Julian

Anthonio

David

Daniel

Samuel

Rico

Ronald

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Looni skriver:

Ej hvor sjovt du lige nævner de navne - har du eller nogen i familien rødder i Serbien? 

Vi har mange forskellige nationaliteter i familien, men ikke lige nogen fra Serbien.

Det er de navne jeg selv har på min liste, dog mangler de 2 navne Dag og Luka vi kan dog kun lave piger åbenbart vi har Isabell Nika og Elina Nika

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

12. april 2015

God-mor

Looni skriver:

Vi har i dag været til kønsscanning, og har fundet ud af, at vi får en skøn lillebror 

Men nu står vi desværre lidt på bar bund med hensyn til potientielle navne til ham.. Så har brug for lidt inspiration til fine drengenavne. - så kom endelig med en masse bud gode navne 

Storebror hedder Matteo,

og vi vil gerne at lillebror også får et navn som ikke "hveranden" i vuggestuen også hedder

Sylvester 

Saxe

Alvin

Aslak

Max 

Anmeld Citér

13. april 2015

Ciss

Elliot

Aron

Calvin

Leonel

Herbert

Anmeld Citér

13. april 2015

Looni

jenny4 skriver:

Det er jo smag og behag - jeg synes de klinger godt sammen.

ellers synes jeg også det passer godt med Aron.

Ja, det er jo heldigvis meget forskelligt hvad folk synes passer godt sammen 

Aron kan jeg ikke lide, men det er måske fordi jeg har arbejdet sammen med en der hed det - og han var en klaphat 

Anmeld Citér

13. april 2015

jenny4

Looni skriver:

Ja, det er jo heldigvis meget forskelligt hvad folk synes passer godt sammen 

Aron kan jeg ikke lide, men det er måske fordi jeg har arbejdet sammen med en der hed det - og han var en klaphat 

Haha fair nok. I har heldigvis tid at løbe på endnu, så mon ikke I finder det helt rigtige navn. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Looni

Chrizta skriver:

Vi har mange forskellige nationaliteter i familien, men ikke lige nogen fra Serbien.

Det er de navne jeg selv har på min liste, dog mangler de 2 navne Dag og Luka vi kan dog kun lave piger åbenbart vi har Isabell Nika og Elina Nika

Nå hvor sjovt - der var bare flere af dem der bruges i Serbien (min kæreste er serber) så tænkte, at det var pudsigt når nu vi netop skal bruge et navn der kan bruges begge steder 

sjovt din ene datter hedder Elina, det var vores stensikre navn, hvis lillebror var blevet en pige

Anmeld Citér

13. april 2015

Looni

jenny4 skriver:

Haha fair nok. I har heldigvis tid at løbe på endnu, så mon ikke I finder det helt rigtige navn. 

Jo helt bestemt, vi er faktisk næsten blevet sikre på et allerede. Men når det så er "alvor" og man virkelig skal bruge navnet, bliver man helt i tvivl om det nu også er lige NAVNET! - men sådan havde jeg det også med min ældste søn, lige indtil han var et par uger gammel. Og hans navn har jeg i Maaange år elsker, og ment at min søn skulle hedde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.