Bagudvendt autostol og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2015

Sandratoft

Min datter er nu 9,5 månede, og efter vi har skiftet over til den nye autostol, kaster hun op hver gang vi er ude og køre. Den hun havde før var bagudvendt og der kastede hun aldrig op. Den nye er også bagudvendt, men den gør hende meget køresyg. 

Vil det mon hjælpe at skifte til en der vender fremad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

Lililili

Sandratoft skriver:

Min datter er nu 9,5 månede, og efter vi har skiftet over til den nye autostol, kaster hun op hver gang vi er ude og køre. Den hun havde før var bagudvendt og der kastede hun aldrig op. Den nye er også bagudvendt, men den gør hende meget køresyg. 

Vil det mon hjælpe at skifte til en der vender fremad? 

Lige da vi skiftede fra babystol til nummeret større, blev vores søn også dårlig, dog kun et par gange. Personligt ville jeg håbe det gik over, evt undersøge hva der kan hjælpe mod køresyge og beholde den bagudvendte stol. Det frarådes at så små børn sidder forudvendt. 

Anmeld Citér

11. april 2015

Carina:-)

Her hjalp det først da hun kom i forudvendt . Hun græd og var dårlig og kastede op hver eneste gang - da hun så kom i forudvendt var det slut fra dag 1 .

Det er ganske modbydeligt at være køresyg så jeg var slet ikke i tvivl om at hun self skulle i en anden stol især fordi vi kører meget og hun havde det så dårligt hver gang .

Anmeld Citér

11. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Er det fordi hun er kommet højere op i sædet. Evt prøve at skærme for for meget udsyn og legetøj i stedet?? 

Anmeld Citér

12. april 2015

Palaja

Vores dreng blev også køresyg og kastede op da han kom i den store stol, når vi kørte lange ture. Undrede mig også over det, men kom frem til at det må være fordi han kom højere op så han kunne kigge ud af vinduet? Og så sad han også mere ret op i sædet ift. Babystolen hvor de ligger mere ned. Men det gik nu over efter noget tid, og siden har der ikke været problemer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.