Brystløft i dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

er der nogle af jer der har fået et brystløft i Danmark? 

Hvis ja, hvad har i så givet for det? Og hvor har i fået det lavet henne? Og er i tilfredse med resultatet?

Lige lidt mange spørgsmål men går og overvejer kraftigt at få lavet et løft da jeg er rigtig ked af mine bryster i forhold til min alder og jeg har fået de børn jeg skal have. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

lenemor77

Anonym skriver:

er der nogle af jer der har fået et brystløft i Danmark? 

Hvis ja, hvad har i så givet for det? Og hvor har i fået det lavet henne? Og er i tilfredse med resultatet?

Lige lidt mange spørgsmål men går og overvejer kraftigt at få lavet et løft da jeg er rigtig ked af mine bryster i forhold til min alder og jeg har fået de børn jeg skal have. 

Fik lavet et for 15 år siden - gennem det offentlige. Fik fjernet 750 g på hver bryst. Så jeg gav ikke noget for det. Fik dengang at vide, at det er en af de voldsomste plastikoperationer man kan gennemgå - og husker den heller ikke som specielt sjov.. 

Inden du går i gang skal du også overveje om du bedre kan acceptere arrene end bryaterne. Jeg har ogle store følelsesløse ar - og kønne er ar jo sjældent. 

Held pg lykke

Anmeld Citér

11. april 2015

BinaMor

har ikke selv fået løft men de pæneste jeg har set (og billigste og med super proff hjælp) er fra citadell i sverige. nem at komme op til dog selvom det er sverige.

Anmeld Citér

11. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

i mit plastikmareridt på tv3 er det amalieklinikken i kbh der hjælpe med at rette op på de fejl deltageren har fra tidligere skønhedsoperationer.. og ud fra programmet virker de meget kompetente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.