For os med termin i december 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2015

ØnskeBaby2

Hej piger

- nogle som måske kunne have lyst til og følges ? Dele oplevelse lige fra scanninger , køn, vægt, mave billeder osv  

- jeg testede positiv for 2 dage siden hvor jeg var 4+0 jeg har termin D 16 december ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hej, 

Jeg testede positiv i torsdags. 

Jeg er usikker på min cyklus men tror at jeg er mindst 4+5 idag - med termin 18. december 2015.

Jeg vil rigtig gerne følges

Anmeld Citér

20. april 2015

A. Nonymsen

ØnskeBaby2 skriver:

Hej piger

- nogle som måske kunne have lyst til og følges ? Dele oplevelse lige fra scanninger , køn, vægt, mave billeder osv  

- jeg testede positiv for 2 dage siden hvor jeg var 4+0 jeg har termin D 16 december ❤️

Jeg har også testet positiv for godt en uge siden... Er 5+1 idag, men har mistet et par gange før så er noget urolig...

får dog ekstra scanninger denne gang, så glæder mig til på mandag hvor vi skal de hjerteblink og håbentlig...

er der andre der har mistet før, i denne gruppe? Har selv mistet 14+3 ved fødsel, og spontan abort 11+1

Anmeld Citér

27. april 2015

lillemusen10

Jeg er i dag 5+1 og har efter egen beregning termin 27. december. 

Skal til TS (selvbetalt) da jeg har en forhistorie med flere spontane aborter. Jeg har en søn på næsten 2 år, så håber selvfølgelig også det lykkes denne gang��

Anmeld Citér

25. maj 2015

5timesacharm..right?

vil gerne deltage her! 

Jeg er 9+1 idag  indtil videre termin den 27. dec

Anmeld Citér

26. maj 2015

Babydrøm

ØnskeBaby2 skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne være med

Efter selvbetalt scanning, burde jeg være 10+1 idag, med termin 21 december   Går og ventet spændt på indkaldelsen til nf  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.