Øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2015

Vittrup

hej havde en spontan abort igår og puha det var en ubehagelig oplevelse. Havde slet ikke regnet med at det ville være så stort det der kom ud føj det var klamt. Har været på sygehuset idag og alt var heldigvis kommet ud så det var jo godt. Men vil lige høre er det normalt at det gør ondt i maven idag også og hvornår må vi prøve igen ??

hilsen Line 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

PB2013

Det er helt normalt med stadig at have ondt, det kan vare flere dage det samme kan blødningen.. 

I kan i princippet gå igang lige så snart du ikk bløder mere, lægerne råder nogle gange en til at vente til næste cyklus, men hvis man rigtig spørger ind så er det primært fordi det gør det nemmere at beregne terminen.. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Vittrup

PB2013 skriver:

Det er helt normalt med stadig at have ondt, det kan vare flere dage det samme kan blødningen.. 

I kan i princippet gå igang lige så snart du ikk bløder mere, lægerne råder nogle gange en til at vente til næste cyklus, men hvis man rigtig spørger ind så er det primært fordi det gør det nemmere at beregne terminen.. 

Ok så er jeg mere rolig tak for svar 

Anmeld Citér

20. april 2015

Babybee

PB2013 skriver:

ja undskyld jeg blander mig, men har selv lige haft en SA, og fik at vide jeg sku vente til efter først mens..

Og så at ens HCG tal skal være under 2? Det er måske bare for nemhedens skyld... vil selv bare gerne videre og igang igen nemlig..

til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.