Blomst på rådhuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

Spirrevip

AnnaKJ skriver:

Jeg endte med denne

Orh, den sidder godt nok flot på dig! 

Tidligt Tillykke med vielsen  og selvfølgelig kan du have en buket af en art - har set mange med en, selvom det var på rådhuset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

De3Guldklumper

AnnaKJ skriver:

Jeg endte med denne

Jeg har aldrig været til rådhusbryllup men når jeg ser billeder fra et så har bruden altid en mindre buket i hånden  

super flot kjole - hvor har du købt den henne?

Anmeld Citér

10. april 2015

Carina:-)

Jeg blv gift for 1½ år siden og det var på en Herregård med borgmesteren . Der var andre den dag og vi gik fra at være i det vilde outfit med med megakjole og store buketter til mig der kom i en lille sort sag og en buket fra haven som rollingerne havde plukket. 

Ingen virkede malplaceret selv om det ikke var kirkebryllup og tænker du skal gøre lige akkurat som du har lyst til det plejer at give det bedste resultat :)

Anmeld Citér

10. april 2015

AnnaK89

Spirrevip skriver:

Orh, den sidder godt nok flot på dig! 

Tidligt Tillykke med vielsen  og selvfølgelig kan du have en buket af en art - har set mange med en, selvom det var på rådhuset 

Tak for det

Jeg har også bestemt mig for at få en lille buket

Anmeld Citér

10. april 2015

AnnaK89

De3Guldklumper skriver:

Jeg har aldrig været til rådhusbryllup men når jeg ser billeder fra et så har bruden altid en mindre buket i hånden  

super flot kjole - hvor har du købt den henne?

Den er købt en Nova i Hjørring - men så vidt jeg ved så bliver den også solgt på nettet

Anmeld Citér

10. april 2015

AnnaK89

Carina:-) skriver:

Jeg blv gift for 1½ år siden og det var på en Herregård med borgmesteren . Der var andre den dag og vi gik fra at være i det vilde outfit med med megakjole og store buketter til mig der kom i en lille sort sag og en buket fra haven som rollingerne havde plukket. 

Ingen virkede malplaceret selv om det ikke var kirkebryllup og tænker du skal gøre lige akkurat som du har lyst til det plejer at give det bedste resultat :)

Vildt! Her er vi også pæne i tøjet, men heller ikke mere end det Manden får sorte jeans, en grå blazer, hvid skjorte og slips på - det er afslappet, men pænt

Har bestemt mig for at ville have en buket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.