Mad til mange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

modesty

MysteriousAngel skriver:

Kød-melbolle suppe eller? 

Nej, jeg ville nok lave en grønsagssuppe eller linsesuppe. Enten med stykker af grønsager eller blendet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

charthys

høns i asparges

kylling i karry

skinkegryde med kartoffelmos eller ris

pasta med oste/bacon sovs :-)

Anmeld Citér

9. april 2015

sne190810

Ristaffel! 

Det er lækkert, samtidig med det er en lidt sjov ret man selv lidt kan kreere som gæst.

Anmeld Citér

9. april 2015

Beem82

MysteriousAngel skriver:

Men bliver det ikke dyrt? 

Fiskelasagnen gør nok, hvis du ikke finder et rigtigt godt tilbud. Men ellers er det jo bare at finde det bedste tilbud på fars og grøntsager (måske sidste salgdags rabat, synes jeg altid der er på fars et eller andet sted). Plader, ost og mornaysovs koster ikke alverden hvis du kan nøjes med budgetmærkerne, og så en kryddermix, der smager godt.

Og det bedste er - i mine øjne - at det kan laves i forvejen og så bare skal smides i ovnen og varmes igennem. Passende størrelse foliebakker som du kan have to af i ovnen og vupti - begrænset opvask

Anmeld Citér

9. april 2015

Troldemommi

sne190810 skriver:

Ristaffel! 

Det er lækkert, samtidig med det er en lidt sjov ret man selv lidt kan kreere som gæst.

Mums Ristaffel  den ret er undervurderet  

Monica 

Anmeld Citér

9. april 2015

lineog4

MysteriousAngel skriver:

Min datter har snart fødselsdag. Hvad kan man lave af nem, billig aftensmad til 30 mennesker? 

Jeg tror jeg vil lave et tag selv bord med forskellige ting: en god hjemmelavet suppe, fx en tomatsuppe med pasta til at putte i (kæmpe hit her hjemme). En gryderet med ris. Lasagne. Og en røvfuld pasta med kødsauce. Og en masse hjemmebagte brød og salat. Eventuelt lidt pålæg.

Men skulle jeg holde mig til en ret og det skulle være billigt og nemt ville det være pasta med kødsauce og nogen gode salater .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.