kan jeg tillade mig at bede om fri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
6 svar
4 synes godt om
9. april 2015

Anonym trådstarter

Vores datter skal starte i dagpleje i næste uge... Vi blev spurgt om vores datter kunne starte i dagpleje torsdag i stedet for mandag, men sagde nej, for jeg er pt. på kursus hvor jeg er afsted hele torsdagen, men har fri hele mandagen... nu har jeg så lige fået at vide at de har ændret tiderne i næste uge, så vi skal være afsted hele mandagen...

kan jeg tillade mig at bede om fri? Jeg synes det er for voldsomt at sende hende i dagpleje fra kl. 8 til 15 på hendes første dag...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Bshizzle

Selvfølgelig kan du tillade dig det 

Nu ved jeg ik hvilke kursus det drejer sig om, men tænker at den viden du går glip af kan du få fortalt om Tirsdagen af læreren/en anden der er på kursuset. 

I min verden er det vigtigst for Mig at ens barn får en god start. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Vores datter skal starte i dagpleje i næste uge... Vi blev spurgt om vores datter kunne starte i dagpleje torsdag i stedet for mandag, men sagde nej, for jeg er pt. på kursus hvor jeg er afsted hele torsdagen, men har fri hele mandagen... nu har jeg så lige fået at vide at de har ændret tiderne i næste uge, så vi skal være afsted hele mandagen...

kan jeg tillade mig at bede om fri? Jeg synes det er for voldsomt at sende hende i dagpleje fra kl. 8 til 15 på hendes første dag...

eller, måske dagplejemoren vil være med til at hun starter torsdag, som den oprindelige plan var?

Anmeld Citér

9. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Har du kun afsat 1 dag til indkøring....?

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

eller, måske dagplejemoren vil være med til at hun starter torsdag, som den oprindelige plan var?

Det var i dag...

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Har du kun afsat 1 dag til indkøring....?

Nej... men min mand skulle tage de andre dage...

Anmeld Citér

9. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nej... men min mand skulle tage de andre dage...

Så snak med dem på kursuset, og forklar dem at du altså har lavet den aftale, før du fik af vide at I skulle være der hele mandagen. De kan jo ikke forvente at alle kan, når de laver om på planerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.