Når de små starter i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2015

Mor til F

Hej piger

Min datter er skrevet op til vs 1. maj, men som det ser ud nu, kan hun først få en plads, den 1. juni. Dette selvom min barsel slutter 24.  maj. 

Jeg er pt ledig og venter på svar fra  ny uddannelse med start til august 15. 

Mine spørgsmål er:

hvor lang tid brugte i på at køre ind i vs og hvordan så dagene ud? 

hvad er godt at have med af skifte tøj og futter? 

hvad med tøj til udendørs? hvad har de brug for i juni + sko.

Min datter er knapt 11 måneder,  når hun kommer til at starte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Mor til F

Og er der andre,  der har været ledige,  da de kørte deres børn ind?  Hvordan fik i det til at fungere med møder/jobsøgning os. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Ciss

Min den første startede ved 11 måneder.

Vi havde tilvænning i tre dage - men egentlig var det vist mest mig, som måtte tilvænnes. Den første dag var jeg i vs'en med hende et par timer, men hun så ikke efter mig en gang. Hun var alt for optaget med andre ting. Jeg tror muligvis, at det hjalp at vi havde været på besøg der et par gange, før hun startede. Jeg havde snakket med lederen af den afdeling, hun skulle begynde i, og så kom vi der et par gange på tidspunkter, når de var ude på legepladsen for at lege osv. Så hun havde set både børn og voksne før.

Da hun startede rigtig, afleverede jeg ca kl 8. Så spiste de lidt sammen, hvis hun var sulten. Så legede de lidt. Hen ad kl 11 spiste de frokost, og så sov hun nogen timer. Hun vågnede gerne ca kl 14. Så var der frugt, og så legede hun lidt, og så blev hun hentet ca kl 15.

Hun elskede at være i vs.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.