Hvorfor skal det ske!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har nu været udsat for 2 sa'er i træk, hvilket er så forfærdeligt. 

Eller jeg er sikker på jeg er igang med min 2 nu. Jeg var til scanning og skulle gerne være 7+0 men der var intet foster at se. Jeg har kun haft murren og ingen blod. Hvor er fosteret så henne??? Lægen mente jeg måske ikke var så langt henne, men det tror jeg nu ikke på, da det var det samme der skete sidste gang. Jeg forstår det bare ikke, jeg er ung 24 år, jeg burde jo ikke have problemer med det? Vi har allerede en dreng på 3 og fik ham uden nogn som helst problemer. 

Er der andre der har prøvet at have flere sa'er og alligevel fået et barn senere? 

Hvad tænker i med at der intet foster er? Jeg har jo ikke blødt det ud. 

Åh det er uretfærdigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Eller jeg er sikker på jeg er igang med min 2 nu. Jeg var til scanning og skulle gerne være 7+0 men der var intet foster at se. Jeg har kun haft murren og ingen blod. Hvor er fosteret så henne??? Lægen mente jeg måske ikke var så langt henne, men det tror jeg nu ikke på, da det var det samme der skete sidste gang. Jeg forstår det bare ikke, jeg er ung 24 år, jeg burde jo ikke have problemer med det? Vi har allerede en dreng på 3 og fik ham uden nogn som helst problemer. 

Er der andre der har prøvet at have flere sa'er og alligevel fået et barn senere? 

Åh det er uretfærdigt 

Jeg har aldrig været i en situation som din men ville ikke gå uden at give en krammer 

Jeg håber på de to magiske streger snarest hos jer, så storebror kan få en legekammerat  

Anmeld Citér

8. april 2015

PB2013

Det er så uretfærdigt.. 

Har selv været igennem to en missed abortion og en sa sidste år, og nu er jeg 38+6, så det kan lade sig gøre.. Aborter er jo desværre ikk unormale, men håber den lille bliver der næste gang..n

Anmeld Citér

8. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Åh det er uretfærdigt 

Jeg fik en dreng som idag er 3 1/2 år. 

Jeg havde to SA da vi prøvede at få et barn til. Anden SA var jeg næsten halvvejs i graviditeten��

men tredje gang må være lykkens gang for så blev jeg gravid igen og 9 måneder efter kom en helt igennem sund og rask og dejlig dreng

håber det viser sig at du ikke er så langt henne

Anmeld Citér

25. april 2015

The wish

Jeg prøvede det samme. Blev scannet for at tjek hvor langt jeg var henne, men hun ku intet se. Blødte først senere på aften, røg på skadestuen og de ku heller ik se noget, så de gik ud fra den nok havde været uden for livmoderen da de ik ku se nogen som helst tegn på graviditet inden for livmoderen, og heller ik uden for. Men jeg var gravid for mit hcg tal var højt. Blev gravid lige efter og abortere i 12 uge, begyndte at bløde og havde stærke smerter, fosteret havde stadig hjerteblink, så troede der var håb, men moderkagen havde fået en revne så der gik to dage så stoppede hjertet. Nej hvor var det hårdt. Så nu håber jeg inderligt at det snart lykkedes. Ved hvordan du har det. Alle sir man skal slappe af og prøve tænke på noget andet, men det ik nemt når det er alt hva man tænker på. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Fremad

Jeg havde desværre 3 i rap, på knap 6 mdr... Men i skrivende stund ligger en snorkende lillebror der er 10 uger på brystet af mig...

Det er skide hårdt, men ik opgive.... Pludselig er den der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.