2 fingre åben og ingen livmoderhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.571 visninger
10 svar
3 synes godt om
8. april 2015

NGV

Jeg var til jordemoder idag, og fik at vide at jeg var 2 fingre åben (ved ikke hvad det præcist er i cm??) og ingen livmoderhals Hun foretog også hindeløsning.

Jeg har dog ikke mærket mere end jeg plejer. Har haft kraftige plukveer i den foregående uge nu.

Men er det helt normalt at være lidt åben og ingen livmoderhals? Altså jeg mener at det betyder ikke nødvendigvis at det er snart?

Babyen blev skønnet til 3900 g, så behøver han heller ikke blive større nu.

Har haft både slimprop og tegnblødning i et stykke tid nu, så det giver jeg heller ikke meget for mere. 40+1 og allerede utålmodig!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Steffecph

Nix. Det var jeg længe :-) også efter første igangsættelsespille. Jeg fik også foretaget hindeløsning - uden virkning. Jeg fødte først 42+0 efter at de havde taget vandet.. 

Anmeld Citér

8. april 2015

NGV

Steffecph skriver:

Nix. Det var jeg længe :-) også efter første igangsættelsespille. Jeg fik også foretaget hindeløsning - uden virkning. Jeg fødte først 42+0 efter at de havde taget vandet.. 

Tak for de opmuntrende ord!!

Anmeld Citér

8. april 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Jeg var til jordemoder idag, og fik at vide at jeg var 2 fingre åben (ved ikke hvad det præcist er i cm??) og ingen livmoderhals Hun foretog også hindeløsning.

Jeg har dog ikke mærket mere end jeg plejer. Har haft kraftige plukveer i den foregående uge nu.

Men er det helt normalt at være lidt åben og ingen livmoderhals? Altså jeg mener at det betyder ikke nødvendigvis at det er snart?

Babyen blev skønnet til 3900 g, så behøver han heller ikke blive større nu.

Har haft både slimprop og tegnblødning i et stykke tid nu, så det giver jeg heller ikke meget for mere. 40+1 og allerede utålmodig!!

Spændende Hvornår han gerne vil ud.

Jeg var total lukket her anden gang, så skulle til tjek 40+3 og scannes om der var vand nok, og heldigvis lå mit blodtryk lidt højt så fik lov at blive sat igang. Fik en pille kl 11 og kl 12 startede veerne og 16.38 dukkede Anemone op.

Så selvom alt var lukket og slukket kom hun med lynets fart ud.

Anmeld Citér

8. april 2015

NGV

2babygirls skriver:

Spændende Hvornår han gerne vil ud.

Jeg var total lukket her anden gang, så skulle til tjek 40+3 og scannes om der var vand nok, og heldigvis lå mit blodtryk lidt højt så fik lov at blive sat igang. Fik en pille kl 11 og kl 12 startede veerne og 16.38 dukkede Anemone op.

Så selvom alt var lukket og slukket kom hun med lynets fart ud.

Okay, ja det gik sandelig stærkt så! Men håber nu selv at kunne få lov at gå igang denne gang - selvom jeg er utålmodig!!

Hvor sjovt at din datter også hedder Anemone

Anmeld Citér

8. april 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Okay, ja det gik sandelig stærkt så! Men håber nu selv at kunne få lov at gå igang denne gang - selvom jeg er utålmodig!!

Hvor sjovt at din datter også hedder Anemone

Det ville jeg også sååååå gerne.... Havde den store ønskeliste klar med hvordan min fødsel skulle gå, men nåede intet for hun ville ud inden jeg næsten fik bukserne af på fødestuen og lagt mig 

jaaaaa elsker det navn... Tog mig 8 mdr at overtale manden til 

kender du marensblog.dk  hendes piger hedder kamille, mynte my og Anemone 

Anmeld Citér

8. april 2015

NGV

2babygirls skriver:

Det ville jeg også sååååå gerne.... Havde den store ønskeliste klar med hvordan min fødsel skulle gå, men nåede intet for hun ville ud inden jeg næsten fik bukserne af på fødestuen og lagt mig 

jaaaaa elsker det navn... Tog mig 8 mdr at overtale manden til 

kender du marensblog.dk  hendes piger hedder kamille, mynte my og Anemone 

Det kan jeg godt forstå, men du skulle jo åbenbart også kun have et lille skub og så kom resten helt af sig selv....

..eller altså, du ved hvad jeg mener

Ja det er sådan et dejligt navn, min mand er gartner, så det var ikke så svært.

Men har haft svært ved at komme på gode navne til min kommende søn, som er lige så unikt, og som passer lidt til Anemone.

Nej den har jeg ikke lige hørt om, men søde navne

Anmeld Citér

8. april 2015

jenny4

Anemones mor skriver:

Det kan jeg godt forstå, men du skulle jo åbenbart også kun have et lille skub og så kom resten helt af sig selv....

Men har haft svært ved at komme på gode navne til min kommende søn, som er lige så unikt, og som passer lidt til Anemone.

Ask ��

Anmeld Citér

8. april 2015

NGV

jenny4 skriver:

Ask ��

Tak, men det er lidt for kort. Vi synes ikke at der rigtig er nogle "natur" navne der er gode nok

Anmeld Citér

8. april 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Ja, der kom gang i festen Hahaha.

Åhh, jeg kender din følelse! Min den første hedder Madeleine og jeg kunne heller ikke se hvad nr to skulle hedde når nu jeg havde valgt det ultimative navn, også derfor jeg kredsede om navnet Anemone, fordi det var det eneste rigtige..

Skulle vi have en lillebror skulle han hedde Linus efter min mening.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.