Hvad har jeres på når de er ude at sove???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er i tvivl om min dreng har for meget tøj på når han sover ude i sin barnevogn. Han er 9 uger gammel. Han sover i sin voksipose med vinterdynen over sig. Vi har ikke sommedynen. Hvad vil I mene han så skal have på over sig udover voksidynen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Altså det kommer jo helt an på ham, er han dejlig lun når du tager ham ind? for så er det jo super som det er. 

Min dreng er 6 uger, og er varm så kunne kun sove med vinterdynen mens det stadig var iskoldt. Fra i torsdags hvor det blev lunere blev han total svedig og vågnede, så der fjernede jeg vinterdynen, og det er faktisk stadig for varmt for ham hvis han har heldragt på eller de dage solen skinner. Så han kan nøjes med en kortærmet body.

Altså de må selvfølgelig ikke fryse, men det er virkelig noget skidt hvis de har det for varmt. Men ja, det er da svært at finde den gyldne mellemvej - temperaturen stiger jo også drastisk på en solskinsdag hvor det er hundekoldt fra morgenstunden men så ligesom nu nok er 12-14 grader, og måske endnu varmere alt efter hvor vognen står placeret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.