Mon der snart sker noget.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2015

Anonym trådstarter

Har haft en graviditet hvor jeg nærmest kunne få adr på fødegangen - har været indlagt ALT for mange gange og det har været super hårdt.

Torsdag i påsken står jeg tidligt om med min søn og har nogle slemme plukke veer, de fortsætter og fredag aften ender jeg med at tage ind og få tjekket min urin - men der er intet i den så det er bare bad luck. Bliver tjekket af en JM og hun siger jeg er helt lukket og har fuld livmoderhals  Noget nedslående med de plukke veer.

men igår var jeg til lægesamtale og vægt scanning af den lille med en fødselslægen. Og da bebs er stor nok og hun kan se jeg har det rigtig skidt siger hin at hun vil da lige se om hun kan løsne hinder - og om jeg så ikke var 2 cm åben og kun 1/2 cm livmoderhals tilbage Endelig har de arbejdet for mig de plukke veer

Hele eftermiddag og aften havde jeg kraftige plukke veer/snyde veer, men kl 02 i nat går det hele i stå 

Så her til morgen er der ingen ting og jeg står op med min søn og hygger lidt med ham. Men da jeg skal på toilettet - BUM slimproppen røg med maser af blod.

har haft lidt tegn blødning, men ikke noget af betydning og har kun mens smerter som trækker om i lænden ..

Men mon der sker noget snart?

Hvis ikke bliver jeg sat igang D. 17/4 

Er idag 37+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.