Hvad sker der for min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg skriver herinde,  fordi  jeg måske håber på, at der er nogen,  som har oplevet det samme som jeg gør nu.

Normalt er min mave flad, som i helt flad,  men indenfor den sidste uge,  er jeg virkelig oppustet - tror jeg i hvertfald. Det er også som om,  der er kommet ekstra fedt lige på maven Det ser helt mærkeligt ud,  i forhold til normalt.  Jeg har prøvet at trykke "luften" ud,  men kan ikke.  

Jeg nævnte det for manden,  som i første omgang ignorerede maven,  men i stedet sagde,  at mine bryster var blevet større.  Dagen efter spørger jeg igen og han spørger om jeg føler mig oppustet på maven -ja,  eller lidt små tyk svarer jeg. 

I går siger han så: jeg synes du skal tage en graviditets test, tænk hvis du er gravid? 

Samtidig med alt det,  har jeg haft rigtig meget udflåd - tykt og hvidt/gult i ca 5 dage. 

Min vægt er også steget lidt. 

Min menstruation efter jeg fik min datter,  for 9 måneder siden:

16/2- 20/2 svag blødning i 5 dage,  ikke så mange smerter som før,  næsten ikke oppustet

20/3-23/3 kommer det igen, svag blødning,  næsten ikke noget blod. 

Ved ikke hvad jeg skal tro - overvejer at købe en test og tage den senere idag - hvis jeg kan tisse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.