Prutter under orgasme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
4 svar
5 synes godt om
7. april 2015

Anonym trådstarter

Hmm, nu har jeg været alene i et stykke tid, faktisk siden jeg fødte og har ikke været sammen med en mand siden men det er blevet stillet mig i udsigt.

Mit problem er at når jeg piller ved mig selv og kommer så prutter jeg, ikke en skedeprut men en rigtig en...  Det gør jo at jeg frygter sexen med en mand, for det er da ikke særlig lækkert at slippe en vind under akten og da slet ikke særlig sexet, så er der noget jeg kan gøre??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

charthys

knibeøvelser!!

du er nok blevet lidt slap i det heke efter du har født så vil helt klart anbefale at få strammet op dernede

Anmeld Citér

7. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

Hmm, nu har jeg været alene i et stykke tid, faktisk siden jeg fødte og har ikke været sammen med en mand siden men det er blevet stillet mig i udsigt.

Mit problem er at når jeg piller ved mig selv og kommer så prutter jeg, ikke en skedeprut men en rigtig en...  Det gør jo at jeg frygter sexen med en mand, for det er da ikke særlig lækkert at slippe en vind under akten og da slet ikke særlig sexet, så er der noget jeg kan gøre??? 

Det lyder altså heller ikke ret sjovt - med mindre du selvfølgelig finder en fyr der tænder på det��

Umiddelbart tænker jeg knibeøvelser i bunkevis (evt sådan noget efter-fødselsnoget) og så måske tænke over din kost, så du spiser noget der ikke giver så meget luft i maven.

Pøj pøj

Anmeld Citér

7. april 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

... Sorry!! Men syntes det lyder lidt morsom. 

MEN...  Den mere seriøse side.. 

Så er det knibeøvelser som en anden osse skriver. 

Øve.. Øve... Og hvis du allerede har gjort det, så kan du få nogle små "Æg" du kan sætte op i skeden, som hjælper dig med at lave de knibeøvelser. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

Så fik jeg endelig sex og det var skønt, fantastisk og meget vådt og det allerbedste jeg pruttede ikke. Er dog lidt løs i kødet stadigvæk men træner på livet løs.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.