barnevogn / Combi vogn. - Hvilken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.113 visninger
17 svar
3 synes godt om
7. april 2015

JJP

Som overskrifter lyder.. hvilken combi vogn skal vi gå efter.

Vi begynder snart på PB, og er så småt begyndt at kigge efter hvad vi har brug for. Vi tager tingende stille og roligt, da vi venter med at købe det meste til baby er kommet. ( vi vil nemlig ikke vide kønnet) - men de mest basale ting skal vi have på plads.

og så er spørgsmålet så ; hvilken barnevogn / combi vogn skal vi købe.

hvilken har i ?

Hvilke erfaringer har i gjort jer ?

Den skal heller ikke være for stor, da vi har lille bil.  kom endelig gerne med links.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Os&lilledig

er VILD med emmaljunga Combi due..! Den er smart, lækker og rigtig god at gå med! 

Anmeld Citér

7. april 2015

migxher

Vi har en emmaljunga kombi edge duo med dreje hjul og den er vi rigtig glad for den er lille og fiks og derfor super god her inde i byen hvor jeg tit har den med bybussen osv.  

Anmeld Citér

7. april 2015

Pigent

Jeg har selv en lille bil og når vi engang skal have børn tror jeg det bliver den nye stork barnevogn fra ønskebørn. Selv kan jeg godt lide emmaljunga men de kan ikke være i en lille bil. Odder er også en fin barnevogn synes jeg men jeg synes de er for dyre.

Jeg vil en barnevogn barnet kan sove i længe. En combi vogn kan man jo kun bruge barnevogns kassen i kort periode.  

Anmeld Citér

9. april 2015

anonym12

Vi overvejer en combivogn fra mumswish. Vi har ikke været ude og kigge på dem endnu, men de har umiddelbart fået gode anmeldelse og har et lige så langt liggmål (95cm), som almindelige barnvogne. Ihvertfald så vidt jeg kan se.

Anmeld Citér

9. april 2015

JJP

anonym12 skriver:

Vi overvejer en combivogn fra mumswish. Vi har ikke været ude og kigge på dem endnu, men de har umiddelbart fået gode anmeldelse og har et lige så langt liggmål (95cm), som almindelige barnvogne. Ihvertfald så vidt jeg kan se.

Ej hvor lækkert med den kæmpe pakke for kun 6 tusinde !!  Det må jeg lige overtale kæresten til at se nærmere  på. 

Anmeld Citér

9. april 2015

anonym12

Jossphine skriver:

Ej hvor lækkert med den kæmpe pakke for kun 6 tusinde !!  Det må jeg lige overtale kæresten til at se nærmere  på. 

Vi skal også kigge på flipflap, som også umiddelbart har fået gode anmeldelser, men som ikke har et nær så langt liggemål.

Tilgengæld er de endnu billigere. Men jeg har ikke set nogen af dem endnu. Så måske vi ender med en brugt. Selvom jeg nok helst vil have en helt ny en.

Anmeld Citér

9. april 2015

JJP

anonym12 skriver:

Vi skal også kigge på flipflap, som også umiddelbart har fået gode anmeldelser, men som ikke har et nær så langt liggemål.

Tilgengæld er de endnu billigere. Men jeg har ikke set nogen af dem endnu. Så måske vi ender med en brugt. Selvom jeg nok helst vil have en helt ny en.

Ja jeg ville også vildt gerne have nyt :-)  men min veninde fik en næste ubrugt emmaljunga for kun 750 kr da de bare skulle af med den. Så man kan sagtens få nogle gode tilbud på dba. Det der tiltaler mig er bare at man kun skal have 1 stel stående og alt passer sammen :-)  ��  men nu må vi se. Vi må rundt og kigge :-)  har du et link til den anden ? 

Anmeld Citér

9. april 2015

anonym12

Jossphine skriver:

Ja jeg ville også vildt gerne have nyt :-)  men min veninde fik en næste ubrugt emmaljunga for kun 750 kr da de bare skulle af med den. Så man kan sagtens få nogle gode tilbud på dba. Det der tiltaler mig er bare at man kun skal have 1 stel stående og alt passer sammen :-)  ��  men nu må vi se. Vi må rundt og kigge :-)  har du et link til den anden ? 

Det har du ret i. Men det skal være kombi og med drejehul (det ved jeg ikke om alle kombivogne har), da vi bor i byen, ikke har bil og bor i en relativt lille lejlighed. Så det er med at begrænse sig, så meget som muligt.

Jep. Vær så artig http://www.flip-flap.dk/ .

Anmeld Citér

9. april 2015

mor88

Jossphine skriver:

Som overskrifter lyder.. hvilken combi vogn skal vi gå efter.

Vi begynder snart på PB, og er så småt begyndt at kigge efter hvad vi har brug for. Vi tager tingende stille og roligt, da vi venter med at købe det meste til baby er kommet. ( vi vil nemlig ikke vide kønnet) - men de mest basale ting skal vi have på plads.

og så er spørgsmålet så ; hvilken barnevogn / combi vogn skal vi købe.

hvilken har i ?

Hvilke erfaringer har i gjort jer ?

Den skal heller ikke være for stor, da vi har lille bil.  kom endelig gerne med links.

Jeg havde en Emmaljunga sidst. Denne gang vil jeg gerne have en Cybex Priam meeeen.. De er ikke lanceret i Danmark endnu, så enten kører v ined til Tyskland og køber den, eller håber vi på at den kommer snart i Babysam

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.