Landdagpleje ???? I Giver( tæt på Aars)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
1 svar
3 synes godt om
7. april 2015

Tinapige

Jeg har en landdagpleje i Giver tæt på Aars, Skivum, Vegger og Blære.. 

Er udd. Pædagogisk assistent og har selv to "stor"drenge, jeg ligger meget vægt på at det er en dagpleje, hvor hver barn bliver set samt hørt..

Udelivet er også en stor del af vores hverdag.

Jeg har åben fra 6:15 til 16:15 og kan være fleksibel og havde åben til 17 hvis der er et behov...

Men i kan læse mere om mit sted på min hjemmeside.. Jeg vil få 4 pladser ledig i 2016 og de kan book nu .. www.givers-privatdagpleje.dk

I er nød til og skrive min hjemmeside selv, for jeg kan ikke lave så i kan trykke på link, og gå direkte ind på den.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Spunken84

Tinapige skriver:

Jeg har en landdagpleje i Giver tæt på Aars, Skivum, Vegger og Blære.. 

Er udd. Pædagogisk assistent og har selv to "stor"drenge, jeg ligger meget vægt på at det er en dagpleje, hvor hver barn bliver set samt hørt..

Udelivet er også en stor del af vores hverdag.

Jeg har åben fra 6:15 til 16:15 og kan være fleksibel og havde åben til 17 hvis der er et behov...

Men i kan læse mere om mit sted på min hjemmeside.. Jeg vil få 4 pladser ledig i 2016 og de kan book nu .. www.givers-privatdagpleje.dk

I er nød til og skrive min hjemmeside selv, for jeg kan ikke lave så i kan trykke på link, og gå direkte ind på den.. 

Bor desværre ikke i Aars og har heller ingen børn (endnu) men hvis jeg boede der og havde et barn ser det bare SÅ hyggeligt ud på billedet og det lyder rigtig godt ud fra det du beskriver! Ville helt klart vælge sådan et sted til mit barn hvis det var muligt:-) Held og lykke med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.