Sove videre eller vække

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2015

Sprit25

Min datter blev stukket idag kl 12.30(1års vaccine) og har nu sovet siden kl 15. Overvejer om jeg skal vække hende så hun også kan sove i aften. Umiddelbart tror jeg ikke hun har feber

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

jenny4

Sprit25 skriver:

Min datter blev stukket idag kl 12.30(1års vaccine) og har nu sovet siden kl 15. Overvejer om jeg skal vække hende så hun også kan sove i aften. Umiddelbart tror jeg ikke hun har feber

Lad hende sove og tag så aftenen og natten som den kommer.. Hun trænger jo åbentbart til det efter vaccinen..

Anmeld Citér

7. april 2015

lineog4

Sprit25 skriver:

Jeg er umiddelbart ikke meget for at vække, for tænker de sover fordi de har behov. Men er hun inde ville jeg nok lave lidt mere larm - støvsuge qua støvsugerdebatten 

Anmeld Citér

7. april 2015

Sprit25

lineog4 skriver:

Jeg er umiddelbart ikke meget for at vække, for tænker de sover fordi de har behov. Men er hun inde ville jeg nok lave lidt mere larm - støvsuge qua støvsugerdebatten 

Hun vågnede af sig selv så det var jo fint

Anmeld Citér

7. april 2015

Sprit25

lineog4 skriver:

Så håber jeg bare på ingen reaktion 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.