Bshizzle skriver:
... Som overskriften beskriver.. Så er jeg HELT ny og blank inden for den nemme brune verden som findes 
Men jeg vil SÅ gerne prøve det.. ! Og gerne op til min kærestes fødselsdag som ligger i Maj 
Jeg går normalt ikke i korte kjoler som viser ben og knæ.. Men har simpelhen fundet en rigtig smuk kjole..
Og eftersom min kæreste elsker at se mig i en kjole, så skal han da ha den fornøjelse
Så af ren nysgerrighed il dem som har prøvet det..
- Glemmer man hurtig sin generthed (jeg har svært ved at stå "nøgen" overfor andre..). !?
- Hvad havde/har i på?! Nøgen? G-streng? "Mormor trusser"? BH?
- Hvad har i af erfaring (evt gode råd)?!
- Hvor længe holdet det på dig!?
- Smittede det af på tøjet?!
I know... Sikkert tosset spørgsmål, men da det er noget jeg virkelig gerne vil prøve og har en stor generthed, så er det svært at forstille sig at stå frem foran en fremmede person
!
Hvis nogle kan anbefale nogle omkring Kolding, Fredericia, Middelfart, Vejle eller Odense... Så hører jeg osse gerne fra dig/jer
!
Har selv arbejdet med det og derfor blevet sprayet MANGE GANGE 
de fleste steder har engangstrusser, jeg brugte dig altid et par gamle g-streng for ikke at få så meget hvid streg, men ville heller ikke stå helt nøgen 
dem der sprayer er vandt til nøgne kroppe og man fokuserer sæet ikke på kroppen, men kun på at få farve alle steder...
Vil anbefale dig at prøve det en gang inden festen for at få en ide om hvilken farve du ønsker, der ud iver så tag løst tøj på til hjem turen, for stramme bukser f.eks kan godt få noget af farven til at forsvinde lidt...
bare husk, peeling inden, og ingen creme og make up, efterfølgende først i bad efter minimum seks timer, derefter masser af fugtighedscreme
god fornøjelse