Ny i Spray Tan verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2015

Bshizzle

... Som overskriften beskriver.. Så er jeg HELT ny og blank inden for den nemme brune verden som findes

Men jeg vil SÅ gerne prøve det.. ! Og gerne op til min kærestes fødselsdag som ligger i Maj 

Jeg går normalt ikke i korte kjoler som viser ben og knæ.. Men har simpelhen fundet en rigtig smuk kjole..

Og eftersom min kæreste elsker at se mig i en kjole, så skal han da ha den fornøjelse

Så af ren nysgerrighed il dem som har prøvet det..

- Glemmer man hurtig sin generthed (jeg har svært ved at stå "nøgen" overfor andre..). !?

- Hvad havde/har i på?! Nøgen? G-streng? "Mormor trusser"? BH?

- Hvad har i af erfaring (evt gode råd)?!

- Hvor længe holdet det på dig!?

- Smittede det af på tøjet?!

I know... Sikkert tosset spørgsmål, men da det er noget jeg virkelig gerne vil prøve og har en stor generthed, så er det svært at forstille sig at stå frem foran en fremmede person

Hvis nogle kan anbefale nogle omkring Kolding, Fredericia, Middelfart, Vejle eller Odense... Så hører jeg osse gerne fra dig/jer  ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

PernilleogLouis

Jeg har prøvet det en enkelt gang. 

Man kunne selv vælge om man ville være nøgen el ha nogle engangs g-streng trusser på som de havde derinde. Dem valgte jeg. 

Jeg tænkte ik så meget over at jeg stod der uden så meget tøj på - hende der gjorde det ser nok massere af nøgenhed hver dag 

det holdte vist ca 5 dage - smittede ik af på noget. Jeg fulgte de råd de havde på hjemmesiden om skrub osv også massere af fugtighedscreme efterfølgende ��

Anmeld Citér

7. april 2015

A. Nonymsen

Bshizzle skriver:

... Som overskriften beskriver.. Så er jeg HELT ny og blank inden for den nemme brune verden som findes

Men jeg vil SÅ gerne prøve det.. ! Og gerne op til min kærestes fødselsdag som ligger i Maj 

Jeg går normalt ikke i korte kjoler som viser ben og knæ.. Men har simpelhen fundet en rigtig smuk kjole..

Og eftersom min kæreste elsker at se mig i en kjole, så skal han da ha den fornøjelse

- Glemmer man hurtig sin generthed (jeg har svært ved at stå "nøgen" overfor andre..). !?

I know... Sikkert tosset spørgsmål, men da det er noget jeg virkelig gerne vil prøve og har en stor generthed, så er det svært at forstille sig at stå frem foran en fremmede person

Hvis nogle kan anbefale nogle omkring Kolding, Fredericia, Middelfart, Vejle eller Odense... Så hører jeg osse gerne fra dig/jer  ! 

Har selv arbejdet med det og derfor blevet sprayet MANGE GANGE

de fleste steder har engangstrusser, jeg brugte dig altid et par gamle g-streng for ikke at få så meget hvid streg, men ville heller ikke stå helt nøgen

dem der sprayer er vandt til nøgne kroppe og man fokuserer sæet ikke på kroppen, men kun på at få farve alle steder...

Vil anbefale dig at prøve det en gang inden festen for at få en ide om hvilken farve du ønsker, der ud iver så tag løst tøj på til hjem turen, for stramme bukser f.eks kan godt få noget af farven til at forsvinde lidt...

bare husk, peeling inden, og ingen creme og make up, efterfølgende først i bad efter minimum seks timer, derefter masser af fugtighedscreme god fornøjelse

Anmeld Citér

7. april 2015

Bshizzle

A. Nonymsen skriver:

Har selv arbejdet med det og derfor blevet sprayet MANGE GANGE

de fleste steder har engangstrusser, jeg brugte dig altid et par gamle g-streng for ikke at få så meget hvid streg, men ville heller ikke stå helt nøgen

dem der sprayer er vandt til nøgne kroppe og man fokuserer sæet ikke på kroppen, men kun på at få farve alle steder...

Vil anbefale dig at prøve det en gang inden festen for at få en ide om hvilken farve du ønsker, der ud iver så tag løst tøj på til hjem turen, for stramme bukser f.eks kan godt få noget af farven til at forsvinde lidt...

bare husk, peeling inden, og ingen creme og make up, efterfølgende først i bad efter minimum seks timer, derefter masser af fugtighedscreme god fornøjelse

Årh.. Tak for dine råd 

Peeling/skrubbe har jeg læst at være nødvendigt inden ja.. Samt fugtigheds creme.

Men hvor køber man sådan nogle handsker? - Er de noget ligende dem man kan få i en TIGER som kradser? 

Kan man bruge alm Nivea creme? 

Anmeld Citér

7. april 2015

xStinepigen

Bshizzle skriver:

Jeg gør set hjemme, men det kræver lidt at kunne få lagt det pænt, har købt boget på nettet der hedder fake bake, man ser farven med det samme, så man skal ikke vente på det kommer, bruger både spray og selvbruner fra fake bake

Anmeld Citér

7. april 2015

jenny4

Bshizzle skriver:

Årh.. Tak for dine råd 

Peeling/skrubbe har jeg læst at være nødvendigt inden ja.. Samt fugtigheds creme.

Men hvor køber man sådan nogle handsker? - Er de noget ligende dem man kan få i en TIGER som kradser? 

Bodyshop har nogle gode handsker hvor du bare kan bruge alm bodyshower i badet. De kradser ikke men peeler godt.

jeg er blevet sprayet et par gange og det holdt i ca 14 dage. Brugte også bare deres engangstrusser.

Anmeld Citér

7. april 2015

A. Nonymsen

Bshizzle skriver:

Årh.. Tak for dine råd 

Jeg bruger en peeling, altså ikke en handske men ellers har de en del forskelligt i Matas, både hamphandsker og peeling cremer

en ganske alm fugtighedscreme er fin ja... bryder mig ikke selv om niveas, da den indeholder nogle ting som ikke gavner huden... Jeg bruger selv en fra dermaloica, kan ikke lige huske hvad den hedder... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.