Jubiii tegnblødning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fødte du kort efter tegnblødning?:)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.221 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. april 2015

NGV

Hej piger,

juhuu jeg har lige opdaget tegnblødning! Jeg har termin om 2 timer.

Jeg har haft opstartsveer i 5 dage nu, men hver gang er de gået i sig selv igen. Slimproppen er røget over den sidste uge, ISÆR her til morgen. Og nu tegnblødning! Er det snart nu tror I???

knus!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Stimap

Anemones mor skriver:

Hej piger,

Jeg har haft opstartsveer i 5 dage nu, men hver gang er de gået i sig selv igen. Slimproppen er røget over den sidste uge, ISÆR her til morgen. Og nu tegnblødning! Er det snart nu tror I???

knus!

Jeg har ingen erfaring, (håber dog snart at få det) da jeg havde termin i fredags og gerne snart vil føde 

Men jeg krydser finger for du snart har dit barn i armene! 

Anmeld Citér

6. april 2015

NGV

Stimap skriver:

Jeg har ingen erfaring, (håber dog snart at få det) da jeg havde termin i fredags og gerne snart vil føde 

Men jeg krydser finger for du snart har dit barn i armene! 

Det kan jeg godt forstå, mon ikke der sker noget lige pludselig snart for dig også!!

tak og i lige måde

Anmeld Citér

6. april 2015

Berta

Jeg fik tegnblødning ca 2 timer før veerne startede. Og 8 timer senere havde jeg født. (Dog igangsættelse med piller)

God fødsel (forhåbentligt snart) 

Anmeld Citér

6. april 2015

NGV

Berta skriver:

Jeg fik tegnblødning ca 2 timer før veerne startede. Og 8 timer senere havde jeg født. (Dog igangsættelse med piller)

God fødsel (forhåbentligt snart) 

Det gik stærkt! Hvordan kan det være at du blev sat igang, når du havde veer selv?

Mange tak!

Anmeld Citér

6. april 2015

Berta

Anemones mor skriver:

Det gik stærkt! Hvordan kan det være at du blev sat igang, når du havde veer selv?

Mange tak!

Jeg blev sat i gang pga ssf (piller x 3 over 2 dage) og fik så tegnblødning -> veer -> fødsel. Altså ingen veer eller tegnblødning før igangsættelsen. Jeps - pænt stærkt. Jeg var i altiv fødsel (dvs > 4 cm åben) i mindre end 3 timer. Det gjorde hammer nas - men hurtigt overstået 

Så du kan måske ikke sammenligne tidshorisonten helt med dig selv da du jo er ved at gå i fødsel naturligt nu (forhåbentlig nu ��)

Anmeld Citér

6. april 2015

NGV

Berta skriver:

Jeg blev sat i gang pga ssf (piller x 3 over 2 dage) og fik så tegnblødning -> veer -> fødsel. Altså ingen veer eller tegnblødning før igangsættelsen. Jeps - pænt stærkt. Jeg var i altiv fødsel (dvs > 4 cm åben) i mindre end 3 timer. Det gjorde hammer nas - men hurtigt overstået 

Så du kan måske ikke sammenligne tidshorisonten helt med dig selv da du jo er ved at gå i fødsel naturligt nu (forhåbentlig nu ��)

Arh på den måde! Jeg var samme forløb igennem med den første. Her tog det bare 8 timer. Synes det er skrappe sager at blive sat igang! Så har glædet mig til en "naturlig" fødsel denne gang

Ja forhåbentligt

Anmeld Citér

7. april 2015

NGV

Øv der er desværre ikke sket mere endnu.

Anmeld Citér

7. april 2015

Manna

Anemones mor skriver:

Hej piger,

knus!

Jeg havde tegnblødning fredag. Opstart af veer lørdag. Fødte tidligt mandag.

som førstegangsfødende.

God fødsel ��

Anmeld Citér

12. april 2015

Angelspot

Første gang fik jeg tegn blød ing kl 23.30, veer kl 02, fødte kl 8.17. 2. Gang kom tegn blødning kl 23, veer kl 01, fødte kl 3.53. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.