Tjen ekstra penge, når baby sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.583 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Nannalund

Lidt til de hjemmegående forældre der ønsker at tjene ekstra når lille baby sover.

Her er hvordan GDI system virker og hvorfor det er ikke et fidus.

Der er 6 millioner medlemmer af GDI (Global Domains International) og hver af de 6 millioner medlemmer betaler hver måned $10 og så får GDI $60.000.000 men kun 50%  af $60 millioner og det andre 50% af $60 millioner for medlemmerne men kun dem som har fået sign-ups.

Hver gang man får en sign-up, så for man $1. Men den her system går ned på 5 levels som betyder, hvis en af medlemmerne fra en af levellerne for en sign-up så tjener man også $1. For eksempel, hvis en fra level 1 får 10 sign-ups, så for man $10.
Dette er gratis de første 7 dage, så man kan nå at melde sig ud hvis man ikke ønsker at betale de 10 dollars det koster om måneden at være medlem.

Lige nu er jeg i fuld gang og har haft succes med at tjene penge. Med lidt tålmodighed kan jeg se der er mulighed for at tjene gode penge.

Klik på linket for at se mere: http://website.ws/nannalund

Man skal kunne læse engelsk, da siden er på engelsk. Der er også mulighed for at kontakte mig hvis i har brug for hjælp. Nanna-Johannsen@hotmail.com
Der er også andre danskere man kan kontakte derinde.
Håber i får samme fremgang med dette system som jeg.

Held og lykke

Med Venlig Hilsen Nanna Johannsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Maise

hmm lyder som pyramide spils halløj, eller princippet i det ?

Anmeld

10. september 2009

JustAnotherName

Må man overhovedet tjene penge, når man får betalt syge/dagpenge under barsel (eller arbejdsplads som betaler ens barsel) ....det kan da ikke være meget der er tillad at tjene så, hvis det overhovedet er lovligt at tjene, når man er hjemmegående ???

Og ja, det virker skisme lidt pyramide-agtigt opbygget umiddelbart, synes jeg.

Hvis jeg opretter mig via dit link, så tjener du på mig som nyt medlem?
Og så skal jeg have en masse under mig, for selv at få noget ud af det?
Og når/hvis så jeg går i stå, og ikke længere kan finde nogle at sætte på .....eller der går stilstand fordi jeg ikke lige kommer i kontakt med "fremmede" som synes det lyder som noget - hvad så? Koster det mig så en masse penge at have/beholde min position, men jeg tjener intet?
- Så er det bare en udgift for mig? .....så jeg poster penge i, mens andre tjener de penge, fordi der altid er nogle "lænere nede i systemet", som får sat nye på..... Eller hvordan foregår det lige ???

Jeg er bare skeptisk.
Egentlig i sådan en grad at jeg ikke ville være interesseret, selvom du "beroliger mig" med din sikkerhed for at det er godt og sikkert.

Og jeg tror som sagt heller ikke at man må gå hjemme på barsel og tjene penge ved siden af. Men jeg ved det ikke...?!

Anmeld

10. september 2009

Louise mortil4

I skal lige være opmærksomme på  at man IKKE må tjene penge ved siden af når i er på syge/dagpenge, i kommer til at betale pengene til kommunen tilbage hvis de finder ud af at i gør det.

Men må gi ret i at det lyder noget pyramide spilsagtig

Anmeld

10. september 2009

TbCp

Jeg troede egentlig at pyramidespil var ulovligt, men måske det bare er mig.

Anmeld

10. september 2009

Diana...

Maise skriver:

hmm lyder som pyramide spils halløj, eller princippet i det ?

Det gør det meget faktisk.

Knus Diana hvis X har siddet inde for pyramide spil ha ha fjols.

Anmeld

10. september 2009

sarahb

helt sikkert pyrmide... hmmm... ikke fedt..
jeg har selv været helt tæt på det var heldigvis ikk gammel nok til at være med

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil også holde mig fra pyramidespils-lignene foretagener.!!!

Anmeld

10. september 2009

Rasmine

Diana... skriver:

Det gør det meget faktisk.

Knus Diana hvis X har siddet inde for pyramide spil ha ha fjols.

Anmeld

10. september 2009

Ina33

Nannalund skriver:

Lidt til de hjemmegående forældre der ønsker at tjene ekstra når lille baby sover.

Her er hvordan GDI system virker og hvorfor det er ikke et fidus.

Der er 6 millioner medlemmer af GDI (Global Domains International) og hver af de 6 millioner medlemmer betaler hver måned $10 og så får GDI $60.000.000 men kun 50%  af $60 millioner og det andre 50% af $60 millioner for medlemmerne men kun dem som har fået sign-ups.

Hver gang man får en sign-up, så for man $1. Men den her system går ned på 5 levels som betyder, hvis en af medlemmerne fra en af levellerne for en sign-up så tjener man også $1. For eksempel, hvis en fra level 1 får 10 sign-ups, så for man $10.
Dette er gratis de første 7 dage, så man kan nå at melde sig ud hvis man ikke ønsker at betale de 10 dollars det koster om måneden at være medlem.

Lige nu er jeg i fuld gang og har haft succes med at tjene penge. Med lidt tålmodighed kan jeg se der er mulighed for at tjene gode penge.

Klik på linket for at se mere: http://website.ws/nannalund

Man skal kunne læse engelsk, da siden er på engelsk. Der er også mulighed for at kontakte mig hvis i har brug for hjælp. Nanna-Johannsen@hotmail.com
Der er også andre danskere man kan kontakte derinde.
Håber i får samme fremgang med dette system som jeg.

Held og lykke

Med Venlig Hilsen Nanna Johannsen.

Ingen tvivl om at det her er et ulovligt pyramidespil. Jeg tror ikke man kan tjene en masse penge på den slags.

MVH
Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.