Hej

Ja det en sjov fornemmelse når de ligger inde i maven og har hikke, ikk

Det havde min pige meget. Hun vendte også forkert. De opdagede det da jeg var ca 37+5 henne. De forsøgte også at vende hende to gange. Forbered dig på at det godt kan gøre ondt.. nu vil jeg ikke skræmme dig, men jeg tænkte at selv om det gjorde ondt, var det jo godt at forsøge at vende hende, så man måske ku føde normalt. Plus at så føler man at man li som har gjort hvad man kunne.
Men desværre lykkedes det ikke, og jeg fik kejsersnit. Kan følge dig i at det meget mærkeligt pludselig at skulle forholde sig til at man måske skal have kejsersnit i stedet for en normal fødsel, som man har gået og vendet sig til tanken om.
Det normalt at få tanker, som at man kan føle sig lidt snydt over ikke at få en normal fødsel. Da jeg fik afvide at det skulle være kejsersnit følte jeg mig lidt snydt - for man har en ide om at man gerne vil bevise man kan klare en fødsel.
Men efter kejsersnittet har jeg slet ikke haft de tanker. Der er fordele ved kejsersnit - bland andet at man ikke skal ligge med veer i lang tid, og at "den" dernede ikke bliver ødelagt eller sprækker. Selvfølgelig er der også ulemper ved det - der jo godt og dårligt ved alt.. men forkuser på de positive ting, især hvis du får lidt negative tanker over at skulle føde ved kejsersnit.
Og din kæreste/mand, eller hvem du nu skal have med, kan stadig være med inde ved siden af dig
Jeg var oppe at gå et par timer efter, og hjemme på 2 dagen. Og jeg blødte kun i to dage og er nu - to uger efter - helt på toppen igen, og kan sagtens have sex med min kæreste igen allerede.
Held og lykke med det hele. Håber ikke det var en for lang og kedelig smøre.
Anmeld