4+3 hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. april 2015

Anonym trådstarter

Hvor mange og hvor lidt og hvilke symptomer havde i 4+3? Hvornår skiftede det? Til bedre eller værre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvor mange og hvor lidt og hvilke symptomer havde i 4+3? Hvornår skiftede det? Til bedre eller værre?

Jeg fik ømme brystvorter, de blev lidt røde i det, og en forbi gående kvalme, og mens smerter. Havde det meget som om jeg skulle til at have mens  

Anmeld Citér

6. april 2015

FrkC

Jeg havde kvalme, meget ømme bryster som voksede en smule .. Var evig træt og havde skøre spisevaner .. Det er stadig sådan og er 10+4 Idag  Håber snart kvalmen og trætheden forsvinder .. 

Anmeld Citér

6. april 2015

Os&lilledig

4+5 Idag og absolut ingen symptomer denne gang, overhoved.. Sidste gang jeg var gravid havde jeg VILD KVALME DØGNET RUNDT allerede fra 3+5 og mine bryst vorter gjorde sygt ondt. Men denne her gang, er der ikke det mindste.. Hvilket bekymre mig faktisk 

Anmeld Citér

6. april 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Jeg var sulten som bare pokker, kvalmen kom først i uge 6

Anmeld Citér

6. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har selv kun noget der ligner en meget svag kvalme sommetider, ømme bryster og mega oppustet, samt menssmerter. Igår da jeg tissede fik jeg et mega stik i underlivet og var så bange for, at det var fordi jeg pressede tissen ud og jeg så kunne presse graviditeten ud. Kikset tanke, men sådan føltes det lige der. 

håber det er normalt. Sidste gang havde jeg væsentlig mindre symptomer (synes jeg) og der mistede jeg. 

Anmeld Citér

6. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg har selv kun noget der ligner en meget svag kvalme sommetider, ømme bryster og mega oppustet, samt menssmerter. Igår da jeg tissede fik jeg et mega stik i underlivet og var så bange for, at det var fordi jeg pressede tissen ud og jeg så kunne presse graviditeten ud. Kikset tanke, men sådan føltes det lige der. 

håber det er normalt. Sidste gang havde jeg væsentlig mindre symptomer (synes jeg) og der mistede jeg. 

Når jeg er færdig med at tisse, så stikker det også lidt. Har hørt mange sige at de også har det sådan  

Anmeld Citér

6. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Når jeg er færdig med at tisse, så stikker det også lidt. Har hørt mange sige at de også har det sådan  

Dejligt at høre. Man er så bange for at miste igen 

Anmeld Citér

6. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Dejligt at høre. Man er så bange for at miste igen 

DET er jeg også..! Mistede vores elskede lille filur i januar måned.. En lang og sej og dum medicinsk abort  som mislykkede og fik derfor sat endnu en abort igang. Den her SKAL overleve <3 

Anmeld Citér

6. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

DET er jeg også..! Mistede vores elskede lille filur i januar måned.. En lang og sej og dum medicinsk abort  som mislykkede og fik derfor sat endnu en abort igang. Den her SKAL overleve <3 

Mistede samme tid  også en lang og sej kamp. Hvad uge mistede du i? Og hvor langt var du nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.