nogen med parfumeallergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. april 2015

TNBC

Jeg tænker ikke å deodorant , men på parfume i produkter. 

Jeg har, og irriteret hud. Produkter jeg har brugt før, reagere jeg nu på, så ved ikke hvilken creme jeg skal bruge. Det gør pisse nas med de reaktioner.

Hvilken bruger i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Yurie skriver:

Jeg tænker ikke å deodorant , men på parfume i produkter. 

Jeg har, og irriteret hud. Produkter jeg har brugt før, reagere jeg nu på, så ved ikke hvilken creme jeg skal bruge. Det gør pisse nas med de reaktioner.

Hvilken bruger i? 

Jeg har svær parfume allergi. Bor du stadig i England?

No 7 (fra Boots)  har nogle fantastiske cremer, som er de eneste, jeg kan tåle, og jeg bruger MAC makeup. 

Anmeld Citér

6. april 2015

TNBC

PT skriver:

Jeg har svær parfume allergi. Bor du stadig i England?

No 7 (fra Boots)  har nogle fantastiske cremer, som er de eneste, jeg kan tåle, og jeg bruger MAC makeup. 

Jeg bor i Irland og der er en boots i Cork, så det kan jeg prøve. 

Jeg hader virkelig alle mine allergier, især når man lige pludselig ikke kan tåle noget, man godt kunne før.

Er der speciel der er gode, eller bedre end andre? (Lyder mærkeligt) det er en mand der ville skulle

købe dem, så han skal vide 

præcis hvilken han skal købe. Lige nu, bare en håndcreme.. hvad er priserne på dem?

Anmeld Citér

6. april 2015

MysteriousAngel

Jeg har faktisk et andet problem. 

Den eneste shampoo jeg kan tåle er den med citrus fra head and shoulders. Alle andre får jeg voldsom eksem af i hovedbunden. Så her er jeg nødt til at fylde mig med kemikalier. 

Anmeld Citér

6. april 2015

TNBC

MysteriousAngel skriver:

Jeg har faktisk et andet problem. 

Den eneste shampoo jeg kan tåle er den med citrus fra head and shoulders. Alle andre får jeg voldsom eksem af i hovedbunden. Så her er jeg nødt til at fylde mig med kemikalier. 

Nederen... 

Jeg prøver en head and shoulder, fik en fucking lillebitte smule i øjet, jeg kunne ikke åbne mit øje i 5-7min, en smerte.., så den holder jeg mig langt fra..

Men jeg kan snart hverken spise eller bruge noget, uden at slå ud eller blive dårlig. Jeg er et omvandrende forsøgsdyr.

Anmeld Citér

6. april 2015

Michella2

Bruger shampoo med aloe vera til håret, da jeg har meget sart hovedbund. Og en creme fra Matas serien der er meget fed og uden parfume i til ansigtet.. Bruger stort set kun serierne fra Matas som er parfumefrie, ellers slår jeg helt ud 

Anmeld Citér

7. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Yurie skriver:

Jeg bor i Irland og der er en boots i Cork, så det kan jeg prøve. 

Jeg hader virkelig alle mine allergier, især når man lige pludselig ikke kan tåle noget, man godt kunne før.

Er der speciel der er gode, eller bedre end andre? (Lyder mærkeligt) det er en mand der ville skulle

købe dem, så han skal vide 

præcis hvilken han skal købe. Lige nu, bare en håndcreme.. hvad er priserne på dem?

Nå så misforstod jeg. Jeg troede, det var ansigts creme. Jeg ved ikke, om de laver fugtighedscreme, da jeg bruger baby creme fra Asda til mine hænder og fødder - det er det eneste mærke, jeg kan tåle og som rent faktisk hjælper på min tørre hud. Har I Asda derovre?

En ansigtscreme for no 7 koster 25 pund - det er circa det samme i euro, ikke? 

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

PT skriver:

Nå så misforstod jeg. Jeg troede, det var ansigts creme. Jeg ved ikke, om de laver fugtighedscreme, da jeg bruger baby creme fra Asda til mine hænder og fødder - det er det eneste mærke, jeg kan tåle og som rent faktisk hjælper på min tørre hud. Har I Asda derovre?

En ansigtscreme for no 7 koster 25 pund - det er circa det samme i euro, ikke? 

Det vigtigste er til hænderne, men også til ansigt.

Ja, jeg tror der er en asda et eller andet sted, ikke sikker. Må tjekke.

Jeg tror euro er lidt billigere, så jo ca. det samme

Tak.

Anmeld Citér

7. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Yurie skriver:

Det vigtigste er til hænderne, men også til ansigt.

Ja, jeg tror der er en asda et eller andet sted, ikke sikker. Må tjekke.

Jeg tror euro er lidt billigere, så jo ca. det samme

Tak.

OK hvis du kan finde en Asda, kan jeg varmt anbefale deres creme - men det skal være deres eget mærke. Johnson&Johnsen f.eks kan jeg overhovedet ikke tåle:/ 

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

PT skriver:

OK hvis du kan finde en Asda, kan jeg varmt anbefale deres creme - men det skal være deres eget mærke. Johnson&Johnsen f.eks kan jeg overhovedet ikke tåle:/ 

Tak.
Jeg vil holde øje med en asda, når vi besøger andre byer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.