Svøb / voksi når det er varmt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

min dreng på 6 uger er meget glad for at sove i drømmepose, men fra i weekenden måtte jeg tage vinterdynen ud, og så svøber den jo ikke nær så tæt længere. Og med det vejr vi har i disse dage er den næsten stadig for varm.

hvad gør man om sommeren så de kan få den trygge fornemmelse uden at svede tran?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

M (:

Lomm skriver:

min dreng på 6 uger er meget glad for at sove i drømmepose, men fra i weekenden måtte jeg tage vinterdynen ud, og så svøber den jo ikke nær så tæt længere. Og med det vejr vi har i disse dage er den næsten stadig for varm.

hvad gør man om sommeren så de kan få den trygge fornemmelse uden at svede tran?

Min søn var svøbebarn og ville også helst sove med en stofble over hovedet.. Jeg svøbte ham i et dynebetræk i de varme måneder og lindede så på det, når han var faldet i søvn. 

Anmeld Citér

7. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
M (: skriver:

Min søn var svøbebarn og ville også helst sove med en stofble over hovedet.. Jeg svøbte ham i et dynebetræk i de varme måneder og lindede så på det, når han var faldet i søvn. 

Tak, det var en god ide, har vist fået mig en varm baby denne gang

Anmeld Citér

7. april 2015

M (:

Lomm skriver:

Tak, det var en god ide, har vist fået mig en varm baby denne gang

Min søn var også en meget varm dreng, men kunne ikke finde ro uden svøbet, så det var den løsning, der fungerede herhjemme (: 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.