Aften putning når baby ikke bruger sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
7 svar
5 synes godt om
5. april 2015

MEM

Hej alle :-) 

min lille søn på knap 6 måneder bruger ikke sut. Derfor ammer jeg ham i søvn. Men vil så gerne at jeg kan amme ham i stuen og så ligge ham ind i sin seng. 

Jeg kan godt ligge ham uden han bliver sur, men sp efter 5min bliver han SÅ gal. 

Har i nogen gode råd til hvordan jeg kan putte ham uden at amme ham i søvn? Det er som om han ikke kan finde ro når han ligger i sin seng.

hjælp og råd modtages med kyshånd. 

Kh mem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

Mor Christa

Ih, ville ønske jeg kunne hjælpe! Min datter havde desværre samme problem, og brugte slet ikke sut! Jeg fandt aldrig en løsning, og fortsatte med at amme i søvn.. Nu er hun 10 mdr og er endelig begybdt at holde af sutten! Så nu kan den (de fleste aftner) gøre arbejdet for mig :-)

Anmeld Citér

5. april 2015

MEM

Mor Christa skriver:

Ih, ville ønske jeg kunne hjælpe! Min datter havde desværre samme problem, og brugte slet ikke sut! Jeg fandt aldrig en løsning, og fortsatte med at amme i søvn.. Nu er hun 10 mdr og er endelig begybdt at holde af sutten! Så nu kan den (de fleste aftner) gøre arbejdet for mig :-)

Øv altså, men tak for dit svar alligevel 

Anmeld Citér

5. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Har han en nusseklud ? Min mindste var heller ikke vildt glad for sutten som mindre men han fik en T-shirt jeg havde haft på.. Når jeg så ammede ham havde han kluden tæt hed hovedet så den skærmede ham lidt og når han så vag færdig lagde jeg ham ind i seng , og så puttede han hovedet ind til kluden og sov skønt.. Måske det var et forsøg værd ��

Anmeld Citér

5. april 2015

FrkGranger

Jeg har indført nusseklud med succes.. Jeg havde gået med nussekluden i min bh så den lugtede af mig og mælk

Jeg armmede i soveværelset med meget lidt lys, når jeg så fornemmede han var ved at falde hen kom han op og bøvse, mens jeg sang godnat samg, lagde ham og han stoppede nussekluden helt op i hovedet...

Det var da han var 4 mdr, stoppede med at amme da han var 5 mdr.... han er nu 10 mdr og nægter stadigvæk sutten...

Anmeld Citér

6. april 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Nusseklud er vejen frem hvis du spørger mig. To af mine brugte ikke sut. Jeg ammede dem til natten i soveværelset, og når de så var ved at falde i søvn, så smuttede jeg dem over i sengen, og nussekluden op ti l ansigtet, øf så sov de 

Anmeld Citér

27. april 2015

MEM

Mulllesmor skriver:

Har han en nusseklud ? Min mindste var heller ikke vildt glad for sutten som mindre men han fik en T-shirt jeg havde haft på.. Når jeg så ammede ham havde han kluden tæt hed hovedet så den skærmede ham lidt og når han så vag færdig lagde jeg ham ind i seng , og så puttede han hovedet ind til kluden og sov skønt.. Måske det var et forsøg værd ��

Undskyld mit sene svar.

tak, jeg tror jeg vil prøve at indføre nussekluden :-D lyder som om alle har haft held med den hehe 

Anmeld Citér

27. april 2015

MEM

Tak for jeres tip om nussekluden alle sammen :-D det vil jeg prøve. 

Og undskyld mit senere svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.