Mælk i brysterne - stoppede amning for et år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Får man kun mælk i brysterne hvis man så er gravid igen, eller kan det godt komme igen af andre årsager ?  Jeg stoppede amningen fuldt ud i marts/april sidste år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Sijac

Jeg stoppede amning i april sidste år og jeg har stadig mælk i brysterne. Men hvis dit er kommer pludseligt igen kan det skyldes, ægløsning, hormonelle forandringer i kroppen, menstruation eller graviditet.

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Jeg stoppede amning i april sidste år og jeg har stadig mælk i brysterne. Men hvis dit er kommer pludseligt igen kan det skyldes, ægløsning, hormonelle forandringer i kroppen, menstruation eller graviditet.

Har ikke haft det andet end den første måned efter stoppet. Mine bryster har kløet hele dagen, også trykkede jeg på dem for sjov, hvor der kom

væske ud, og det plejer der ikke at gøre. Jeg har hormonspiral og fik den i januar  men må jo bare vente og se om min mens udebliver eller hvad der sker :-)

Anmeld Citér

4. april 2015

Sijac

Ellers så forsøg med en test ��

Anmeld Citér

4. april 2015

DortheL

Jeg havde det stadig fem år efter, jeg stoppede med at amme :-) 

Anmeld Citér

5. april 2015

Linkaa

Jeg kunne trykke lidt væske ud flere år efter endt amning... Først efter ca 6 år stoppede det, men nu er jeg gravid igen så det er tilbage;-)

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg havde det stadig fem år efter, jeg stoppede med at amme :-) 

Kunne du det hele tiden? For jeg har slet ikk kunne før nu? 

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Jeg kunne trykke lidt væske ud flere år efter endt amning... Først efter ca 6 år stoppede det, men nu er jeg gravid igen så det er tilbage;-)

Kunne du det hele tiden? For jeg har slet ikk kunne før? 

Anmeld Citér

5. april 2015

nielsen80

Har prøvet det samme, altså et år uden mælk, men pludselig en cyklus, så var der noget igen.

ved mig var det bare noget hormonelt, så hverken sygdom eller graviditet. Tror ikke det er helt unormalt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.