(marts) Legekammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg vil gerne dele dette med jer selvom det ikke omhandler Lina, men Luka.

Vores nabo har 3 piger og den yngste Ester er 3 år og går i børnehave, og har gået i vuggestue sammen med Luka (Luka fylder 2 år den 15/10). Det er en integreret institution, så de har en del med hinanden at gøre.

Vi har været oppe og handle (gående - begge unger sidder i tvillingklapvognen) og da vi kommer hjem står jeg og snakker lidt med Ester ude på fortorvet. Der går 5 min og så kommer Ester og hendes far ind og spørger om Luka må komme ind og lege. Jeg blev bare så blød om hjertet, at de kom ind og spurgte om det. Tænk, at min "lille" dreng skulle på besøg hos naboen for, at lege

Kh. Katja - som lige pludselig synes, at hun har fået en stor dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

MoarViborg

Årh! Hvor lyder det bare skønt!! Der er da ikke noget bedre end når de små begynder at få venner og veninder! 
Glæder mig til at vi engang skal i hus, og håber at vi finder et hus i et kvarter med MASSER af legekammerater til Maya!

Anmeld

9. september 2009

Diana...

Ej hvor er det sødt   kan godt forstå du synes du har fået en stor dreng altså altså  Jeg glæder mig så meget til Lucas os begynder og få lege kammerater det er da bare for sødt.

Luka snak er da lige så velkommen som Lina snak 

Kram til jer.

Anmeld

10. september 2009

Moar'en

Hvor dejligt. Jeg håber os der er nogle børn på Viktors alder når han bliver stor nok til legekammerater.

Anmeld

10. september 2009

Misjelle

nååårrh bliver jo helt varm om hjertet ... Hvad med Luka, ville han gerne ind at lege et nyt sted, det tog han måske helt roligt? 

Anmeld

10. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det var en rigtig dejlig følelse, at de kom og spurgte om Luka ville ind og lege

Det er super skønt, at der er nogen jævnaldrene børn her på vejen og de vil helt sikkert få en masse glæde af hinanden i årene som kommer.

Luka gik bare med derind og der havde ingen problemer været med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.