Hjælp.... rød numse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
4 svar
2 synes godt om
4. april 2015

Blop2

Har en søn på 3,3 år som er begyndt at gå på toilettet.

Han er blevet nærmest hudløs i numsen, kan det være fordi han nu bliver tørt med toiletpapir?

Nogen gode råd til hvordan vi kan undgå Såå voldsom rød numse? Og andre som måske har været udsat for det samme, og hvad gjorde i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Blop2

Blop2 skriver:

Han er blevet nærmest hudløs i numsen, kan det være fordi han nu bliver tørt med toiletpapir?

Nogen gode råd til hvordan vi kan undgå Såå voldsom rød numse? Og andre som måske har været udsat for det samme, og hvad gjorde i?

???

Anmeld Citér

4. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Blop2 skriver:

Når min søn på nu 7 år var rød i numsen smurte jeg det med Usynlig handske (Kerodex 71) men med min datter på snart 1 år bruger vi Pantothenol...

Begge dele kan købes på apoteket... Pantothenol er lidt dyrere, men virker hurtigere og bedre...

Anmeld Citér

4. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har altid brugt inityol til rød numse...

bruger i det der wcpapir af genbrugspapir.. det er der nemlig nogle der ikke kan tåle, mig blandt andet

Anmeld Citér

4. april 2015

Blop2

Mulllesmor skriver:

jeg har altid brugt inityol til rød numse...

bruger i det der wcpapir af genbrugspapir.. det er der nemlig nogle der ikke kan tåle, mig blandt andet

Det er lige meget hvad slags toiletpapir vi bruger, så han helt hudløs.

overvejer lidt om jeg skulle prøve at tørre ham med vådservietter, bare for at se om de er mere skånsomme, da der jo os er vand på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.