Hvor kan man købe dagbøger henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. april 2015

Lilleblomst

Profilbillede for Lilleblomst

Jeg kan rigtig godt lide at skrive dagbog. Jeg nyder det faktisk, men den seneste jeg har købt har ikke særlig mange sider, synes jeg..

Er der så nogen der kender en hjemme side med dagbøger, som har lås på, er til voksne og har mange sider??? 

Håber nogen af jer kender til en god butik eller hjemmeside om det så er herhjemme i Danmark eller i/fra udlandet 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. april 2015

S*DD

pigepigen skriver:

Jeg kan rigtig godt lide at skrive dagbog. Jeg nyder det faktisk, men den seneste jeg har købt har ikke særlig mange sider, synes jeg..

Er der så nogen der kender en hjemme side med dagbøger, som har lås på, er til voksne og har mange sider??? 

Håber nogen af jer kender til en god butik eller hjemmeside om det så er herhjemme i Danmark eller i/fra udlandet 

Hvis du vil. Kan du jo også skrive på Google drev. Så har du dem derinde. Og der er også adgangskode på

Anmeld Citér

2. april 2015

Lilleblomst

S*DD skriver:

Hvis du vil. Kan du jo også skrive på Google drev. Så har du dem derinde. Og der er også adgangskode på

Det har jeg godt set, men kan bare bedre lide at sidde med det i hånden.. det er så hyggeligt sådan noget  

Anmeld Citér

2. april 2015

Olaf

Jeg så en på et tidspunkt på amazon der havde 1080 sider på at søg der inde  

Anmeld Citér

2. april 2015

Lilleblomst

Olaf skriver:

Jeg så en på et tidspunkt på amazon der havde 1080 sider på at søg der inde  

Lyder meget spændende! Har du prøvet at bestille noget derfra? Har nemlig tænkt på at prøve, men ved ikke hvor sikkert det er og hvordan det er med fragten.. 

Anmeld Citér

2. april 2015

TNBC

pigepigen skriver:

Lyder meget spændende! Har du prøvet at bestille noget derfra? Har nemlig tænkt på at prøve, men ved ikke hvor sikkert det er og hvordan det er med fragten.. 

Du skal bruge Amazon.co.uk, der er ingen told og det kommer an på hvilket land dagbogen kommer fra, hvor lang tid det tager.

Men jeg har fået alt det jeg har bestilt, og du kan se inde på siden, hvornår den ca. kommer.

Anmeld Citér

2. april 2015

Lilleblomst

Yurie skriver:

Du skal bruge Amazon.co.uk, der er ingen told og det kommer an på hvilket land dagbogen kommer fra, hvor lang tid det tager.

Men jeg har fået alt det jeg har bestilt, og du kan se inde på siden, hvornår den ca. kommer.

Ej, det lyder da meget godt. Så dine oplevelser med det har kun været positivt?  Og jeg har ikke noget at være bekymret for? 

Anmeld Citér

2. april 2015

TNBC

pigepigen skriver:

Ej, det lyder da meget godt. Så dine oplevelser med det har kun været positivt?  Og jeg har ikke noget at være bekymret for? 

Ja, mine er positive..

Du skal bare huske at ikke alle tingene kommer fra England, men fra måske Kina, og der kan fragten jo godt være lidt dyre, mener jeg.

Men Ja jeg kan godt li at købe der.

Anmeld Citér

2. april 2015

Olaf

pigepigen skriver:

Jeg bruger amazon.co.uk   og har aldrig haft problemer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.