Min mand og jeg har altid haft et godt sexliv.
Men for noget tid siden fandt jeg ud af, at jeg tænder max på hvis jeg bliver blindfolded og endnu mere hvis han også binder mig.
(det var før fifty shades of grey... som jeg desuden ikke har læst/set).
Det er mega pirrende at ligge der og ikke kunne gøre noget og ikke kunne se hvad han nu finder på om han kommer med en vibrator eller dildo eller hvad han gør.
Vi har noget "latex" som han kan finde på at køre op og ned af min krop og det er også mega pirrende.
Jeg er slet ikke til spanking og lignende (eller... vi har ikke prøvet det, men umiddelbart tænder tanken mig ikke).
Min mand er også helt vild med det (han elsker at han bare kan få lov at pille), så det er blevet det nye sorte i vores seng, og det spiller bare. 
Som sagt har vi altid haft et godt sexliv, men det er så fedt at have fundet noget "nyt" der bare virker for os begge.
Har i nogle specielle "tendenser" i sengen? Noget der bare virker for jer? (anonyme svar tilladt)
Kunne jo være man kunne få lidt inspiration til andre ting der bare er lækkert.
Efter mange år sammen synes jeg det er vigtigt at holde godt gang i lagnerne og lidt fornyelse er jo altid godt. Jeg har leget lidt med tanken om noget rollespil af en art, men kan ikke rigtig komme videre med tanken. 
Anmeld
Citér