Mangler du bedre kontakt med din læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2015

Behrndtz-vb

Kære forum

Til nogle prøveoptagelser på et tv-program søger jeg en familie, der savner bedre rådgivning og mere nærvær med deres læge. I vil gerne have hjælp til jeres helbredproblemer, som kan være store som små. Det vil vi gerne hjælpe med, så kontakt mig for at høre mere, hvad projektet går ud på.

Med venlig hilsen

Thomas Behrndtz

- tilrettelægger, Strix

tlf: 25341585

e-mail: thomas.behrndtz@strix.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

jill-vb

Det er ved at være en gammel sag, men jeg havde en komplet uduelig læge, der formåede at rådgive mig forkert henover et halvt år. Det omhandlede svamp i underlivet - noget som alle piger kender til - og hun fattede bare ikke noget. Når jeg kigger tilbage på det hele, er det som om, at jeg måske også selv var dum i fortsat at lytte til hende, men hun var jo læge - og læger skal man stole på, har jeg lært. Jeg fandt efter utallige forsøg med cremer og piller ud af, at det var ph-værdien, der var i ubalance. Jeg fandt disse tamponer med mælkesyre bakterier - og derefter har jeg aldrig haft problemer igen. Tælnk at svaret skulle være så simpelt og ligetil. Men sådan er det vel altid i sidste ende... Se dem her: http://shop.navamedic.com/dk/

Jeg ved ikke om min historie er værd at bruge? I så fald vil jeg gerne være anonym...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.