Jeg leger med modellervoks... kom glad med idéer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

mariamiss6

hvor er den bare blevet super fin!
fik du lavet en tissemand så?

selvfølgelig gjorde jeg da det hehe...... og patter alligevel hahahahaa (det er et motto vores kammerat har 'patter alligevel')

Jeg ved egentlig ikke om det er okay at lægge dem på, men nu får du dem, og så må de jo slettes senere hvis det ikke er i orden, det er jo bare sjov, så jeg tænker det nok ikke er et problem. Men måske de principielt ikke må være der hehe....

overvejer at lave øjne og glad mund til tissemanden hehe....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

mariamiss6

nåh der var lige en dobbelt op her....

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

nåh der var lige en dobbelt op her....

hihi..smadder fine

Anmeld

10. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Hold op hvor er du bare god

Tror lige jeg stjæler ideen og laver noget fint bordpynt til barnedåben

Kan man også bruge det som pynt på kager når det er blevet bagt, eller er det lidt giftigt?

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Hold op hvor er du bare god

Tror lige jeg stjæler ideen og laver noget fint bordpynt til barnedåben

Kan man også bruge det som pynt på kager når det er blevet bagt, eller er det lidt giftigt?

Jeg tror ikke du skal sætte det direkte på kagen, så skulle du måske få fat i nogle af de der fine papirs-tallerken-mellemlægs-dimser, og lægge det på....

Der står på pakken, at hvis de får for lang tid i ovnen, så kan det udvikle giftige dampe..... om det kun er under opvarmning, det ved jeg ikke. jeg tror det, men altså man kan jo ikke være sikker....

det er egentlig en god idé at bruge det som bordpynt synes jeg..... man kan også købe farverne enkeltvis, og jeg så på siden igår at man kan få dem med glimmer og alt muligt også...... Så du må bare igang....

Uh man kunne også bruge det til bordkort....., og så huske magneten, så kan folk tage dme med hjem og sætte på køleskabet bagefter, hvis de vil....

Anmeld

10. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg havde godtnok tænkt mig at bage kagen og modellervoksen hver for sig, og så pynte kagen bagefter, så jeg tænkte om det var giftigt at lægge på kagen bagefter? Men rigtig god ide med bordkortene og magneterne, tror at jeg straks må til storbyen og handle lidt

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Marianne.risom skriver:

Jeg havde godtnok tænkt mig at bage kagen og modellervoksen hver for sig, og så pynte kagen bagefter, så jeg tænkte om det var giftigt at lægge på kagen bagefter? Men rigtig god ide med bordkortene og magneterne, tror at jeg straks må til storbyen og handle lidt

hehe ja det regnede jeg da også med

men jeg ved alligevel ikke, om det er en god idé at sætte pynten direkte på kagen bagefter.....

Jeg ville nok lægge noget imellem, og så huske at meddele folk at det ikke kan spises hehe....

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Kan du lave f.eks Sut osv.. rangle - Det man bruger til bordpynt til dåb...

Du er skisme god...

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

bikube med 1 oversize bi

Årh den har bare spist for meget

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

suanne85 skriver:

Årh den har bare spist for meget

hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.