Jeg forstår godt dit/jeres store ønske omat få børn.
Men det oster sindsygt mange penge, og det vil alt andet lige være meget nemmere, hvis i har to faste indtægter, den ene kan sagtens være en su.
Og så er det vigtigt, at man kender hinanden godt, og ikke bare kaster sig ud i det...
Men pøj pøj hvad i end vælger at gøre!
Titte
Jeg er en pige på 20 år. Jeg har vidst siden jeg var ganske lille, at jeg ville have børn, og gerne flere af dem. Jeg har siden jeg var 15 følt mig klar til at få børn, men tidspunktet har ikke været rigtigt. Jeg vil ikke have børn uden en mand som jeg ved, at vil elske resten af livet, og en sådan kandidant dukkede ikke lige op :)
- Jeg bor nu sammen med min overdejlige kæreste, som også er 20.
Vi vil begge to virkelig gerne have børn, og jeg ved at det her er manden i mit liv. Vi har snakket meget om hvorvidt vi burde få vores første barn nu, og vi har begge denne store passion for børn og det at være forældre, men ligeså passionerede som vi er, ligeså fornuftige er vi også...
Ligenu bor vi i en meget lille lejlighed, og er lige flyttet ind i den, fra en der var endnu mindre.
Vi bor på 45 Kvm, og har to hunde. Jeg studerer til folkeskolelærer, og min kæreste er arbejdsløs, ligesom så mange andre desværre er i denne tid.
Jeg vil meget gerne høre jeres økonomiske og fornuftige overvejelser i gennemgik inden i fik børn, og hvilke situationer i stod i :)
- Håber på en god tone, og en masse gode indlæg :)