En rigtig 2 årig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

173 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. juli 2014

Titte-vb

Jeg er i dne lykke lige situation, at jeg har en dreng der snart bliver 2 år. Han stormer afsted, suger nyt til sig, nye ord kommer til hver dag, og han overrassker dagligt med at vise hvordan han forstår forskellige sammenhænge! 

Men for filan, hvor har han da også et herligt temperament, han forsøger dagligt at forhandle, han slår og sparker os meget når han skal skiftes eller når han ikke får sin vilje, og vi er enige om, at vi ikke vil have at han gør det. 

Han er også en kærlig, omsorgsfuld, nysgerrig og hjælpsom lille dreng, der rigtig gerne vil være med til at undersøge nye ting, gå nye veje, elsker at blive nusset på hovedet og tager selv min hånd og beder mig om det!!!!!

Livet er herligt, og jeg nyder hvert eneste sekund med ham, og selv efter 3 ugers ferie hvor vi har været her hjemme, har jeg ikke fået nok, og er ikke som mange andre, klar til at han igen skal i vuggestuen imorgen, jeg kunne sagtens få nogle flere uger til at gå hjemme sammen med ham! Så det er godt der kun er 5 uger til vi alle tre skal på ferie sydpå sammen med noget familie i en uge, det ser vi helt vildt frem til!!!

God sommer til jer alle, de af jer der stadig hænger på og til de nye der er kommet til!!!!

KH

Titte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.