Kan nogen mon gætte/se kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2014

Monel-vb

Jeg var til NF scanning i onsdags d. 16/4. Alting så fint og normalt ud, så det var jo nok den bedste og dejligste nyhed vi overhovedet kunne få !
Vi spurgte af ren nysgerrighed sygeplejersken, om hun kunne se hvilken køn det ville blive men hun sagde at det stadig var MEGET usikkert. Hun kom dog med et gæt.
Kan se, at der er mange herinde som er skarpe til at gætte på kønnet meget tidligt! Og derfor tænkte jeg, om i måske kan komme med et bud på hvilken køn JEG bærer rundt på inde i mavsen? Det er jo så spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Titte-vb

Monel SKREV:

Jeg var til NF scanning i onsdags d. 16/4. Alting så fint og normalt ud, så det var jo nok den bedste og dejligste nyhed vi overhovedet kunne få ! Vi spurgte af ren nysgerrighed sygeplejersken, om hun kunne se hvilken køn det ville blive men hun sagde at det stadig var MEGET usikkert. Hun kom dog med et gæt. Kan se, at der er mange herinde som er skarpe til at gætte på kønnet meget tidligt! Og derfor tænkte jeg, om i måske kan komme med et bud på hvilken køn JEG bærer rundt på inde i mavsen? Det er jo så spændende!

Ja der r jo 50% chance ved et rent gæt, men måske du har et scannings billede at gætte ud fra??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.