Børnemodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. april 2014

auna-vb

Hej alle,

Jeg er fotografstuderende i København og skal til at lave et fotoprojekt under emnet 'mennesker og rum' bestående i iscenesatte billeder.

Jeg er meget interesseret i at lave en billedeserie med børn, hvor barnet selv er medbestemmende i udarbejdelsen af hvordan billedet skal se ud, hvis de kunne være i lige den scene de havde lyst til. 

Jeg har i en del år arbejdet som henholdsvis barnepige for flere børn og handicaphjælper for et barn, så jeg er vant til at omgås børn og at skulle sætte mig i deres sted. Det er vigtigt for mig, at det kommer til at foregå på barnets præmisser, da der dels bliver bedre fotos ud af det, dels fordi det skal være en sjov oplevelse for barnet.

Jeg søger børn mellem 5-10 år. Der er ingen krav til udseende, det eneste der er nødvendigt, er at barnet er forholdsvis udadvendt. Naturligvis er jeg klar over mange børn er generte, når det kommer til fremmede mennesker, men jeg gør selvfølgelig alt i min magt for at gøre det til en så sjov og skøn oplevelse for barnet som muligt.

Hvis nogen i Københavns-området har børn, der har lyst til at være med til opgaven, er i meget velkomne til at kontakte mig. Jeg sørger selvfølgelig for, at I som forældre får de færdige billeder.

Jeg kan kontaktes på sms på telefon 42 95 92 95.

Da der desværre er deadline for billederne allerede fredag, skal barnet have mulighed for at deltage i projektet mellem tirsdag-torsdag, d. 22.-24. april

Mange venlige hilsner,

Augusta Naundrup smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.