Mellemmåltid - sen eftermiddag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Marco2

Hej piger. Kan ikk ehuske om det lige har været oppe at vende, men kan vi så ikke lige ta' den en gang til for prins Knud? Hvad giver I de små som mellemmåltid sen eftermiddag? Em får: Havregrød til morgenmad Hirsegrød el majsmelsgrød til frokost + lidt rugbrødshapsere eller kiks Hvad vi får til aften eller kartoffelmoms med stuff i. Men hvad kan man gi' mellem frokost og aften? Har prøvet at gi' grød, men der bliver ikke spist ret meget, og det gør der så heller ikke til aftensmåltidet. Så får hun mariekiks med smøreost eller levergøj, men vil da gerne variere det... Ag - som synes det her mad noget er det sværeste ved det hele... :( SÅ har I idéer til hvad man kan gi'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

linemus

Hej AG Når vi når det - hvilket ikke er ret tit - så får de yoghurt naturel med frugtmos i til mellemmåltid, altså det inden aftensmaden. Derudover er det ligesom hos jer næsten: Havregrød m. banan til morgenmad Rugbrødshapser til frokost Kartoffel/grøntsagsmos til aftensmad Det med at give vores egen aftensmad til dem, kan jeg ikke rigtig finde ud af. Jeg tror ikke de ville spise ret meget af det, i forhold til den mængde af kartoffelmos de kan spise. De får så lov at smage vores mad, når de er færdige med deres egne. Signe ligner godt nok en, der hellere vil have vores, så måske vi sku' i gang med det. Synes bare det er svært. Hvis de ikke spiser ret meget, giver I dem så noget andet mad, eller er det så bare det? Moser I det eller giver det som stykker, de selv kan tage, eller hva'? Nå, nu hugger jeg lige lidt af din tråd - håber det er ok. Knus Line Forresten AG, jeg vil da rigtig gerne have skabelonen til din kalender, hvis jeg gerne må? Jeg er også flittig bruger af InDesign (eller var, før barsel...).

Anmeld

2. april 2008

Marco2

[rød]Når vi når det - hvilket ikke er ret tit - så får de yoghurt naturel med frugtmos i til mellemmåltid, altså det inden aftensmaden.[/rød] - Vi kører også yoghurten eller A38, det havde jeg bare glemt. Men det er hun ikke så vild med... [rød]Moser I det eller giver det som stykker, de selv kan tage, eller hva'?[/rød] - Jeg tager noget af maden frem og blender det med mme. Så er det som mos... For her er hun ikke meget til klumper. Vil ikke arbejde for føden :) [rød] Forresten AG, jeg vil da rigtig gerne have skabelonen til din kalender, hvis jeg gerne må?[/rød] - Selvfølgelig. Kan du smide mig din email som "post" eller på IG, for så vil jeg sende det til dig?

Anmeld

2. april 2008

linemus

Jeg har sendt mailadressen til din post herinde :)

Anmeld

2. april 2008

linemus

Hvad med frugt hun kan sidde og gnave i? Her får Signe og Nanna tit frugt, mens vi andre spiser, og de er færdige med deres mad. Jeg skærer æble/pærer ud i både og så gnaver de i dem. Ananas stykker er også et hit. De skal helst være så store, at der er noget at holde i. Og appelsin... det sviner bare ufattelig meget :)

Det ser så sjovt ud, for Signe gnasker løs og frugten går i tusind stykker og flyver til højre og venstre, mens hun knurrer tilfreds, og samtidig sidder Nanna lige så stille og tygger stille på sit stykke og studerer det lidt engang imellem mens hun lige snakker lidt med sådan en lille fin tøsestemme :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.