Er ferien slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Jeamie-vb

Hvem starter i morgen ? 

Sønnen starter på onsdag, hvor de skal slås sammen med en anden lille børnehave.. han skal så heldigvis gå på stue med kun 15 andre, jubiii.... Synes bare de 3 uger er gået alt for hurtigt og jeg gad da godt ha ham rendende i bar mås meget længere.. Men, han er begyndt at sige han glæder sig til at komme i børnehave, OG det er heller ikke smart at trække den for længe så alle de nye er nået at integrere sig i nye små flokke uden ham.... 

Mig selv - har kun haft små 3 dages fri.. men har jo været hjemme ved butikken.. og sønnen, så det gælder jo ikke rigtigt wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Polyp-vb

ferien starter mandag...og med en fritstillelse oveni - så kan den jo nå at blive lang, hvis der ikke lige hænger noget nyt på træerne inden 1. oktober...men starter med en uge i Slovakiet (håber temperaturn falder lidt) - så hjem og få skibet knægten til Fyn på efterskole og så lige to uger på Lissabonkysten med kæresten (knægten gider ikke den slags ferier - derfor venter vi til han er kommet igang på efterskolen)...og så måske lige et smut til Schweiz og Vejle (bor selv i Kbh-området) på venindebesøg, hvis der ikke er arbejde i farvandet...sådan ind i mellem outplacement forløb og jobsøgning...men nu kan man jo også godt søge fra udlandet...og ikke mindst søge I udlandet, Så ser frem til ferie-ferie-ferie og et helt anderledes år med knægten hjemmefra det meste af tiden

Anmeld

30. juli 2013

Titte-vb

Polyp SKREV:

ferien starter mandag...og med en fritstillelse oveni - så kan den jo nå at blive lang, hvis der ikke lige hænger noget nyt på træerne inden 1. oktober...men starter med en uge i Slovakiet (håber temperaturn falder lidt) - så hjem og få skibet knægten til Fyn på efterskole og så lige to uger på Lissabonkysten med kæresten (knægten gider ikke den slags ferier - derfor venter vi til han er kommet igang på efterskolen)...og så måske lige et smut til Schweiz og Vejle (bor selv i Kbh-området) på venindebesøg, hvis der ikke er arbejde i farvandet...sådan ind i mellem outplacement forløb og jobsøgning...men nu kan man jo også godt søge fra udlandet...og ikke mindst søge I udlandet, Så ser frem til ferie-ferie-ferie og et helt anderledes år med knægten hjemmefra det meste af tiden

Aii, Polyp, det er da træls at du er fritstillet? Hvorfor om jeg må være så fræk at spørge??

Anmeld

30. juli 2013

Polyp-vb

Titte SKREV:

Polyp SKREV:

Aii, Polyp, det er da træls at du er fritstillet? Hvorfor om jeg må være så fræk at spørge??

Vær du bare fræk---almindelige nedskæringer ...6 ud af 20 stillinger skåret væk...og jeg var nok en af de dyreste (og ikke sælig glad for at være der...simpelthen for kedeligt og virkeligheden alt for langt fra det job jeg søgte og fik lovet til samtalen) - så bortset fra det rent pekuniære og evt. cirkus dagpenge etc...så gør det ikke noget - og der er da endelig masser af jobs at søge, der er relevante - også mere relevante end det jeg havde/har.

Så nu en måneds sommerferie - og så noget mere intensiv jobsøgning - har allerede masser af ansøgninger ude og super outplacement-forløb - og vil gerne skifte hest nu hvor knægtten 'flytter hjemmefra' og jeg har masser af tid til fleksibel arbejdstid etc - så vil jeg også gerne bruge alle mine uddannelser og kompetencer....og det skal nok komme - og ellers kan jeg altid blive selvstændig konsulent igen....deter bare så kedeligt ikke at have kollegaer i dagligdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.