MorErHer SKREV:
Det er slet ikke til at tro at vores den største allerede skal til at begynde i skole her efter sommerferien.
Mors lille dreng!
Jeg må sige at jeg er lidt nervøs. Jeg håber sådan han kommer i en god klasse.
Nå, men nu er han ihvertfald godt udrustet. Vi har lige købt alt det han skulle bruge til skolestart.
Vi fandt f.eks. en skoletaske med FC Barcelona logo på, som er hans ynglings fodboldklub (Lige som hans fars) som skabte vildt lykke hos den lille pode. Så nu glæder han sig rigtig til at vise tasken frem til sine nye klassekammerater.
Jeg tror aldrig vi mødre, eller fædre for den sags skyld, bliver klar til de nye skridt vores poder skal tage ud i verden og livet.
Jeg er ikke mentalt klar til at skulle tilbage på job efter et år hjemme på barsel, når den slutter sidst i september. Jeg har ikke, som jeg ellers har fået at vide jeg nok ville, glædet mig til at komme på arbejde. Jeg kunne godt gå hjemme i et par år eller tre, men det skal jeg ikke! Og det er nok godt for både mor og søn!
Mon ikke det nok skal blive en god dag og overgang for jeres dreng, hvis man som forældre viser ungerne at det her bare er noget godt, så bliver det som regel også godt!
Held og lykke med første skoledag, bare udstyret er i orden, så bliver dagen sikkert rigtig god for ham!
Anmeld