Vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

Mor-til-2-vb

Hej Alle.

Jeg sidder med min søn på 10 mdr på armen, som bare overhovedet ikke vil sove :(

Han får en flaske kl 19.00, bliver puttet i seng (hvis han ikke er faldet i søvn med flasken). Jeg synger en godnatsang hvor jeg lader ham kravle rundt i sengen som han vil pg når sangen er færdig lægger jeg ham ned, kysser ham godnat på kind/pande, lukker døren og går ud. Nu er det så at det går galt... Han giver dig til at græde, hvilket jeg lader ham gøre i 2-3 min, går ind til ham, putter ham, siger godnat og går igen. Dette bliver jeg ved med indtil han sover eller skulle sove.... Det skal siges at når han er faldet i søvn med flasken får han ikke bøvset og dermed vågner efter 10-15 min og græder meget. Han bliver taget op, så han kan bøvse og så blir han puttet igen. Problemet er bare at ham er ekstrem god til powernappe og så bare er tiltal frisk igen. Det er et problem han ikke vil sove om aften og ikke mindst fordi han nu skal til at begynde i dp da jeg starter på job tirsdag. HJÆLP - HVORDAN GØR I ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Mor-til-2-vb

Mor-til-2 SKREV:

Hej Alle. Jeg sidder med min søn på 10 mdr på armen, som bare overhovedet ikke vil sove :( Han får en flaske kl 19.00, bliver puttet i seng (hvis han ikke er faldet i søvn med flasken). Jeg synger en godnatsang hvor jeg lader ham kravle rundt i sengen som han vil pg når sangen er færdig lægger jeg ham ned, kysser ham godnat på kind/pande, lukker døren og går ud. Nu er det så at det går galt... Han giver dig til at græde, hvilket jeg lader ham gøre i 2-3 min, går ind til ham, putter ham, siger godnat og går igen. Dette bliver jeg ved med indtil han sover eller skulle sove.... Det skal siges at når han er faldet i søvn med flasken får han ikke bøvset og dermed vågner efter 10-15 min og græder meget. Han bliver taget op, så han kan bøvse og så blir han puttet igen. Problemet er bare at ham er ekstrem god til powernappe og så bare er tiltal frisk igen. Det er et problem han ikke vil sove om aften og ikke mindst fordi han nu skal til at begynde i dp da jeg starter på job tirsdag. HJÆLP - HVORDAN GØR I ???

Hej mor til 2 :)

Jeg havde også sådan et problem med min dreng william..

Jeg knækkede koden ved at give ham flasken derefter sutten. så sagde jeg godnat og gik ud. og rigtig nok så går der ikke længe før han græder, jeg gik ind til ham med det samme han sagde noget, trøstede ham og puttede ham så derefter under dynen igen på samme måde som jeg gjorde første gang. de første mange dage skulle jeg gå mellem 15 og 20 gange men efter et par uger kunne jeg bare ligge ham og sige godnat og så derefter gå ud fra værelset. et stykke tid efter da han var omkring de 11 måneder skiftede jeg sutteflasken ud med godnat frugt og hygge i stuen inden han skulle sove :).. 

Held og lykke, 

Søvnproblemer er det mest røvsyge ved at få børn :P 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.