Hej Alle.
Jeg sidder med min søn på 10 mdr på armen, som bare overhovedet ikke vil sove :(
Han får en flaske kl 19.00, bliver puttet i seng (hvis han ikke er faldet i søvn med flasken). Jeg synger en godnatsang hvor jeg lader ham kravle rundt i sengen som han vil pg når sangen er færdig lægger jeg ham ned, kysser ham godnat på kind/pande, lukker døren og går ud. Nu er det så at det går galt... Han giver dig til at græde, hvilket jeg lader ham gøre i 2-3 min, går ind til ham, putter ham, siger godnat og går igen. Dette bliver jeg ved med indtil han sover eller skulle sove.... Det skal siges at når han er faldet i søvn med flasken får han ikke bøvset og dermed vågner efter 10-15 min og græder meget. Han bliver taget op, så han kan bøvse og så blir han puttet igen. Problemet er bare at ham er ekstrem god til powernappe og så bare er tiltal frisk igen. Det er et problem han ikke vil sove om aften og ikke mindst fordi han nu skal til at begynde i dp da jeg starter på job tirsdag. HJÆLP - HVORDAN GØR I ???
Anmeld