Im back ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Mca<3

Hej alle ..

Flytning er vel overstået , dejligt ..
Alex har fået sit eget værelse og sover fint om natten i sin egen tremmeseng på værelset . Super dejligt ...

Vi har stadig alle en aftale den 7 okt ikke ????????????

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

MoarLK

Welcome back - godt at se dig/Jer igen.
Det lyder dejligt, at I er kommet på plads, og Alex trives i hans nye hjem.
Ang. d 7 okt mener jeg at vi har en aftale - har dog lige set i min kalender, at vi få besøg af SP. Må se om jeg kan rykke det, da det er kl. 13 
Men indtil da er jeg på.....

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

Velkommen tilbage... dejligt at han faldet godt til så hurtigt...

7. okt. ? det er noget over ved jer . kan jeg gætte mig til...

Anmeld

9. september 2009

Misjelle

Jamen velkommen tilbage Tanja . Håber i er faldet godt til i det nye hus . Jeg er stadig frisk på at mødes d. 7. okt., men hvis der er en anden dag der passer folket bedre, så plejer jeg at være meget  fleksibel (en pæn måde at sige at jeg egentlig ikke går og laver så meget her i barslen ).

Anmeld

9. september 2009

Diana...

TANJA TANJA TANJA DU HAR VÆRET SAVNET Jeg kan jo ikke undvære dig.

Ang d. 7 bliver jeg NOK nød til at melde fra øv øv og wee wee vi har opsagt lejligheden og skal flytte ind i vores eget hus i midt slut oktober jeg kan ikke helt 100% sige lige nu om jeg kan eller ikke der bliver jeg nød til at komme til oktober måned først Min mand mener at det er et meget dumt tidspunkt da han er sikker på at lige der er vi igang med de store flytte omgang. Håber det i orden jeg vender tilbage senere.

Anmeld

9. september 2009

MoarViborg

Velkommen tilbage

Det lyder jo helt fantastisk! Glæder mig til at det bliver vores tur til at flytte i hus! Skal vi ikke se billeder af Alex´ værelse??

Anmeld

9. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
VELKOMMEN TILBAGE TIL "LIVET", søde Tanja - du har været savnet

Dejligt, at flytningen er gået godt og at Alex har fået sit eget værelse og det går godt med sovningen. Vi vil gerne se billeder, hi hi hi

Selvfølgelig har vi en aftale den 7/10 - jeg glæder mig til, at se jer som kommer og - Diana, du vil blive savnet, men forståelig nok med en flytning i baghånden

Anmeld

10. september 2009

Mca<3

Ihh mange tak alle sammen   I har været savnet ,,

Fedt vi stadig skal ses den 7 ,, glæder mig men ... Diana altså ,,,  Hva er en fest uden dig ?? Du må da sige til din søde mand at flytning udsættes til 1 nov he he .. Det jo ikke fordi i har ventet længe på at flytte ind ,, Ej fnis ,, dejligt i endelig kan flytte ind i jeres nye hus   Alexanders værelse er såmænd ikke så spændende hi hi ...   Det er meget enkelt ,, Hvide møbler og hvide vægge ,, hmm     Mangler noget til hans vægge , ved bare ikke hva det skal være endnu ,,,  Jeg er meget til meget enkelte værelser .. ikke for mange farver el spræl ...   Ordentlighed giver mig ro   Kald mig mærkelig ,, fnis ,,,  Tager billeder når der er kommet lidt på væggene .. Det er blevet meget hyggeligt og har puslebordet på værelset nu og det er faktisk også meget hyggeligt , syntes bare man mangler vandet lige ved hånden ...

Anmeld

10. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ihh mange tak alle sammen   I har været savnet ,,

Fedt vi stadig skal ses den 7 ,, glæder mig men ... Diana altså ,,,  Hva er en fest uden dig ?? Du må da sige til din søde mand at flytning udsættes til 1 nov he he .. Det jo ikke fordi i har ventet længe på at flytte ind ,, Ej fnis ,, dejligt i endelig kan flytte ind i jeres nye hus   Alexanders værelse er såmænd ikke så spændende hi hi ...   Det er meget enkelt ,, Hvide møbler og hvide vægge ,, hmm     Mangler noget til hans vægge , ved bare ikke hva det skal være endnu ,,,  Jeg er meget til meget enkelte værelser .. ikke for mange farver el spræl ...   Ordentlighed giver mig ro   Kald mig mærkelig ,, fnis ,,,  Tager billeder når der er kommet lidt på væggene .. Det er blevet meget hyggeligt og har puslebordet på værelset nu og det er faktisk også meget hyggeligt , syntes bare man mangler vandet lige ved hånden ...

Ihh søde Tanja du er altså bare DEJLIG... Jeg VIL så gerne med håber lidt at vi først skal flytte ind slut okt så jeg kan kommer med. 

Anmeld

11. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ihh søde Tanja du er altså bare DEJLIG... Jeg VIL så gerne med håber lidt at vi først skal flytte ind slut okt så jeg kan kommer med. 

Hi hi hi altså   Nu må vi se ,, Det ville jo være super nice for jeg hvis i snart kunne flytte ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.