Søger mødre med erfaring med mentalisering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Johannamaardahl-vb

Kære mødre

På min tillægsuddanelse i Journalistisk formidling er jeg ved at skrive en fagartikel om mentalisering og at mødre med god mentaliseringsevne får trygge børn. I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have en case-historie med til at gøre min artikel mere nærværende og interessant for de mødre, der gerne skulle have lyst til at læse den.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra dig, som er mor eller kommende mor og har stiftet bekendskab med begrebet mentalisering. Det vil dreje sig om et lille interview, hvor jeg bare gerne vil høre om dine erfaringer med mentalisering og din rolle som mor eller kommende mor.

Håber at høre fra nogen af jer :)

De bedste hilsner Johanna Maardahl  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Sasolan-vb

Hej Johanne

Det lyder spændende

jeg er ikke inde i det men min kæreste - far til vores lille 5 måneders Mio er då har du lyst til at interviewe en far er du velkommer til at kontakte os :) sasolan@gmail.com

VH

Sara Sofia

Johannamaardahl SKREV:

Kære mødre

På min tillægsuddanelse i Journalistisk formidling er jeg ved at skrive en fagartikel om mentalisering og at mødre med god mentaliseringsevne får trygge børn. I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have en case-historie med til at gøre min artikel mere nærværende og interessant for de mødre, der gerne skulle have lyst til at læse den.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra dig, som er mor eller kommende mor og har stiftet bekendskab med begrebet mentalisering. Det vil dreje sig om et lille interview, hvor jeg bare gerne vil høre om dine erfaringer med mentalisering og din rolle som mor eller kommende mor.

Anmeld

27. maj 2013

Johannamaardahl-vb

Hej Sofia

Mange tak for dit svar - jeg har desværre først set det nu, hvor jeg har et par dage til aflevering. Men hils din kæreste og si mange tak for at ville have stillet op til et interview om mentalisering.  

De bedste hilsner Johanna 

Sasolan SKREV:

Hej Johanne

Det lyder spændende

jeg er ikke inde i det men min kæreste - far til vores lille 5 måneders Mio er då har du lyst til at interviewe en far er du velkommer til at kontakte os :) sasolan@gmail.com

VH

Sara Sofia

Johannamaardahl SKREV:

Kære mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.